logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Opony

        Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Zamów kuriera

        Zamów kuriera na Sendit.pl

    • kolumna 2
      • Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
    • kolumna 1
      • Kurier DHL

        DHL

      • Kurier FedEx

        FedEx

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Kurier

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Punkt

      • Kurier Ambro Express

        Ambro Express

    • kolumna 2
      • Kurier DPD

        DPD Kurier

      • Kurier DPD

        DPD Pickup

      • Kurier Inpost

        InPost Paczkomat

      • Kurier Inpost

        InPost Kurier

      • Kurier Orlen paczka

        Orlen Paczka

  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

  • Śledzenie przesyłek
Zaloguj sięZaloguj się
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Blog / Ochnik zwrot – jak zwrócić zakupiony produkt?

Ochnik zwrot – jak zwrócić zakupiony produkt?

11.02.2025 Ostatnia aktualizacja wpisu: 11.08.2025 5 minutczytania

Zakupy przez internet wiążą się z komfortem i szerokim wyborem, jednak czasami zamówiony towar może nie spełnić Twoich oczekiwań. W takiej sytuacji kluczowa jest znajomość procedury zwrotu. Jeśli dokonałeś zakupu w sklepie internetowym Ochnik i zastanawiasz się, jak sprawnie odesłać produkt, ten poradnik krok po kroku wyjaśni Ci cały proces. Możesz być pewien, że zwrot towaru jest prosty i klarowny, o ile postępujesz zgodnie z poniższymi wskazówkami.

Spis treści

  • Jak zwrócić produkt ze sklepu Ochnik z Sendit?
  • Jakie dokumenty są potrzebne do zwrotu paczki do sklepu Ochnik?
  • Jak spakować zwrot?
  • Czego nie można zwrócić?
  • Ile jest czasu na zwrot zamówienia?
  • Po jakim czasie sklep zwraca pieniądze?
  • Wyślij zwrot do sklepu Ochnik z Sendit
  • Ochnik zwrot – najważniejsze informacje

Jak zwrócić produkt ze sklepu Ochnik z Sendit?

Zwrot towaru nie musi być kosztowny. Chociaż sklep Ochnik oferuje własne, płatne metody nadania paczki, istnieje tańsza i równie skuteczna alternatywa. Korzystając z platformy Sendit, możesz nadać przesyłkę zwrotną w najkorzystniejszej cenie na rynku, która zaczyna się już od 12,09 zł brutto.

Proces nadania zwrotu przez Sendit jest niezwykle prosty:

  1. Załóż bezpłatne konto na platformie Sendit.pl.
  2. Wypełnij krótki formularz nadania, podając dane odbiorcy oraz wymiary i wagę paczki.
  3. Wybierz najwygodniejszą dla siebie opcję kurierską spośród dostępnych przewoźników.
  4. Opłać przesyłkę i nadaj ją w wybranym punkcie lub zamów odbiór przez kuriera.

Paczkę zaadresuj bezpośrednio do magazynu sklepu Ochnik:

SKLEP INTERNETOWY OCHNIK
ul. Przemysłowa 45
08-410 Wola Rębkowska
Polska

Jakie dokumenty są potrzebne do zwrotu paczki do sklepu Ochnik?

Do poprawnego przetworzenia zwrotu niezbędne jest dołączenie do paczki odpowiedniego dokumentu. Po zarejestrowaniu zwrotu przez formularz online na stronie Ochnik, otrzymasz na adres e-mail formularz zwrotu. Należy go wydrukować, wypełnić i umieścić wewnątrz przesyłki.

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania dokumentu, wystarczy, że dołączysz do paczki kartkę z czytelnie napisanym numerem zwrotu, który również otrzymasz podczas rejestracji online.

Jak spakować zwrot?

Prawidłowe przygotowanie paczki jest gwarancją, że produkt dotrze do magazynu w nienaruszonym stanie. Postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  • Produkt: Upewnij się, że towar jest kompletny, posiada wszystkie oryginalne metki i akcesoria oraz nie nosi śladów użytkowania. Warto pamiętać, że wysyłka wartościowych przedmiotów, takich jak galanteria skórzana, wymaga szczególnej staranności w zabezpieczeniu.
  • Opakowanie: Najlepiej użyj oryginalnego kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie. Usuń lub zaklej starą etykietę nadawczą, aby uniknąć pomyłek w sortowni. Zwróć też uwagę na odpowiednie oznakowanie paczki, jeśli wymaga ona specjalnego traktowania.
  • Zabezpieczenie: Paczkę starannie zaklej taśmą, aby jej zawartość była bezpieczna podczas transportu.

Czego nie można zwrócić?

Zgodnie z regulaminem sklepu Ochnik, zwrotowi podlegają wszystkie produkty pod warunkiem, że są w nienaruszonym stanie. Oznacza to, że towar:

  • nie może nosić śladów użytkowania, które wykraczają poza standardowe przymierzenie lub sprawdzenie produktu (np. plamy, uszkodzenia mechaniczne, zapach perfum);
  • musi być kompletny, czyli zawierać wszystkie elementy, z którymi został dostarczony, w tym metki i ewentualne akcesoria;
  • powinien znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu.

Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

Ile jest czasu na zwrot zamówienia?

Sklep internetowy Ochnik oferuje swoim klientom wydłużony czas na podjęcie decyzji. Na zwrot zakupionego produktu bez podawania przyczyny masz 30 dni kalendarzowych. Termin ten liczy się od dnia, w którym odebrałeś przesyłkę z zamówieniem.

Po jakim czasie sklep zwraca pieniądze?

Po otrzymaniu i zweryfikowaniu paczki zwrotnej przez magazyn, sklep Ochnik dokonuje zwrotu środków w terminie do 14 dni roboczych. Pieniądze zostaną zwrócone dokładnie tą samą metodą płatności, która została użyta podczas składania zamówienia. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot nastąpi na numer konta bankowego wskazanego przez Ciebie w formularzu zwrotu. Po nadaniu przesyłki możesz śledzić jej drogę do magazynu, sprawdzając, co oznaczają poszczególne statusy przesyłek.

Wyślij zwrot do sklepu Ochnik z Sendit

Chcąc zapewnić sobie najniższy koszt odesłania paczki, warto skorzystać z porównywarki kurierów. Sendit to wygodne, szybkie i przede wszystkim ekonomiczne rozwiązanie. Wystarczy, że założysz darmowe konto, aby zyskać dostęp do ofert wiodących przewoźników i zamówić kuriera po odbiór zwrotu do sklepu Ochnik w konkurencyjnej cenie. Nie przepłacaj za przesyłkę i zarządzaj swoimi zwrotami w prosty sposób.

Ochnik zwrot – najważniejsze informacje

  • Ile masz czasu na zwrot? Masz 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym otrzymałeś zamówienie.
  • Na jaki adres odesłać paczkę? Zwroty należy kierować na adres magazynu: SKLEP INTERNETOWY OCHNIK, ul. Przemysłowa 45, 08-410 Wola Rębkowska.
  • Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej? Koszt odesłania produktu ponosi klient. Aby znaleźć najtańszą opcję, możesz skorzystać z porównywarki usług kurierskich Sendit.pl.
  • Co musi znaleźć się w paczce? W paczce musi znaleźć się wydrukowany formularz zwrotu (otrzymany e-mailem po rejestracji online) lub kartka z czytelnie napisanym numerem zwrotu.
  • Jaki jest warunek zwrotu? Produkt musi być w nienaruszonym stanie, bez śladów użytkowania, z kompletem oryginalnych metek i w oryginalnym opakowaniu.
  • Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy? Sklep ma na to do 14 dni roboczych od momentu otrzymania i zweryfikowania paczki zwrotnej w magazynie.
Wróć do wszystkich wpisów

Kategorie

  • przesyłka paletowa ikona

    Wszystkie

  • ikona_kupuj i sprzedawaj

    Kupuj i sprzedawaj online

  • porady

    Porady

  • Usługi kurierskie

  • klient

    Klient e-biznes

Blog

Przeczytaj podobne artykuły

Powrót do szkoły i na studia: jak wysłać paczkę z wyprawką do dziecka uczącego się za granicą?

Sposoby na zważenie paczki: waga łazienkowa, kuchenna i 6 innych – poznaj je wszystkie

8 sposobów na mierzenie paczki, gdy nie masz miarki: kartka papieru, banknot, karta płatnicza i inne

Jak wysłać i odebrać paczkę na wakacjach za granicą? Praktyczny poradnik od Sendit

Paczki na urlopie? Poznaj sezonowe i mobilne rozwiązania przewoźników w Polsce

wysyłka bagażu

Jak wysłać bagaż kurierem lub do paczkomatu na wakacje, festiwal czy wyjazd? Czy to się opłaca?

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Cennik

  • Ambro Express
  • DHL
  • DPD Kurier
  • DPD Pickup
  • FedEx
  • InPost Kurier
  • InPost Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • Pocztex Kurier
  • Pocztex Punkt

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zmiana ustawień cookie

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.