logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Opony

        Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Zamów kuriera

        Zamów kuriera na Sendit.pl

    • kolumna 2
      • Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
    • kolumna 1
      • Kurier DHL

        DHL

      • Kurier FedEx

        FedEx

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Kurier

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Punkt

      • Kurier Ambro Express

        Ambro Express

    • kolumna 2
      • Kurier DPD

        DPD Kurier

      • Kurier DPD

        DPD Pickup

      • Kurier Inpost

        InPost Paczkomat

      • Kurier Inpost

        InPost Kurier

      • Kurier Orlen paczka

        Orlen Paczka

  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

  • Śledzenie przesyłek
Zaloguj sięZaloguj się
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Blog / Modna Kiecka – zwrot produktów krok po kroku

Modna Kiecka – zwrot produktów krok po kroku

05.02.2025 Ostatnia aktualizacja wpisu: 11.08.2025 5 minutczytania

Zakupy w sklepie Modna Kiecka to przyjemność, ale jak każde rozwiązanie, także zakupy przez internet mają swoje wady i zalety – czasem zdarza się, że zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań. W takiej sytuacji warto wiedzieć, jak sprawnie dokonać zwrotu. 

Zgodnie z regulaminem sklepu, koszt zwrotu przesyłki ponosi klient. Skoro to Ty za niego płacisz, warto wybrać rozwiązanie, które będzie dla Ciebie najtańsze i najwygodniejsze. Dobrym wyborem jest platforma Sendit.pl, gdzie znajdziesz tanie przesyłki, a ceny nadań zaczynają się już od 11,97 zł brutto. Poniżej znajdziesz szczegółową instrukcję, a jeśli chcesz poznać ogólne zasady, sprawdź nasz poradnik, jak wygląda zwrot towaru do e-sklepu.

Spis treści

  • Jak zwrócić produkt ze sklepu Modna Kiecka z Sendit?
  • Jakie dokumenty są potrzebne do zwrotu paczki?
  • Jak spakować zwrot?
  • Czego nie można zwrócić?
  • Ile jest czasu na zwrot zamówienia?
  • Po jakim czasie sklep zwraca pieniądze?
  • Wyślij zwrot do Modna Kiecka z Sendit
  • Najważniejsze informacje

Jak zwrócić produkt ze sklepu Modna Kiecka z Sendit?

Aby to zwrócić paczkę szybko i tanio, wykonaj kilka prostych kroków:

  1. Załóż bezpłatne konto w serwisie Sendit.pl.
  2. Zamów kuriera, wypełniając krótki formularz nadania. Podaj wymiary i wagę paczki oraz wybierz najwygodniejszą dla siebie firmę kurierską. Możesz w tym kroku porównać ceny różnych przewoźników.
  3. Zaadresuj paczkę na adres magazynu zwrotów:

    ModnaKiecka.pl
    ul. Sokołowska 159B
    08‑110 Siedlce

Pamiętaj, że sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem, a także paczek kierowanych do paczkomatów lub punktów odbioru.

Jakie dokumenty są potrzebne do zwrotu paczki?

Kluczowym dokumentem, którego będziesz potrzebować, jest formularz odstąpienia od umowy. Znajdziesz go pod tym adresem: https://modnakiecka.pl/public/assets/formuarz-zwrotu.pdf.

Pobierz go, wydrukuj i czytelnie wypełnij wszystkie wymagane pola, w szczególności numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Wypełniony formularz umieść wewnątrz paczki ze zwracanym towarem.

Jak spakować zwrot?

Aby mieć pewność, że Twoja przesyłka dotrze do sklepu w idealnym stanie, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  1. Umieść zwracany produkt w jego oryginalnym opakowaniu.
  2. Dołącz do środka starannie wypełniony formularz zwrotu.
  3. Zabezpiecz całość, wkładając produkt do solidnego opakowania zewnętrznego, na przykład kartonu lub foliopaku kurierskiego.
  4. Starannie zaklej paczkę, aby nie otworzyła się w transporcie.

Czego nie można zwrócić?

Pamiętaj, że sklep przyjmie Twój zwrot tylko wtedy, gdy produkt będzie spełniał określone warunki. Towar musi nadawać się do dalszej sprzedaży jako nowy i pełnowartościowy. Twój zwrot może zostać odrzucony, jeśli produkt:

  • nosi ślady użytkowania (np. plamy, zaciągnięcia, uszkodzenia),
  • jest pozbawiony oryginalnych metek,
  • jest brudny lub przesiąknięty zapachem (np. perfum),
  • nie znajduje się w oryginalnym opakowaniu.

Ile jest czasu na zwrot zamówienia?

Sklep Modna Kiecka oferuje bardzo korzystne warunki – na odstąpienie od umowy masz aż 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia, w którym fizycznie odebrałaś/odebrałeś przesyłkę. Masz więc sporo czasu, aby podjąć decyzję bez pośpiechu i bez podawania przyczyny.

Ważna informacja: sklep nie prowadzi bezpośredniej wymiany towarów. Jeśli chcesz otrzymać inny rozmiar lub model, musisz zwrócić zakupiony produkt, a następnie złożyć i opłacić nowe, osobne zamówienie.

Po jakim czasie sklep zwraca pieniądze?

Po tym, jak sklep otrzyma i zweryfikuje Twoją przesyłkę, zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni. Pieniądze zostaną przelane na numer konta bankowego, który wskażesz w formularzu, lub zwrócone za pomocą tej samej metody płatności, której użyłaś/użyłeś przy zakupie (np. PayPo, Blik).

Pamiętaj, że sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania paczki lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej nadania. Aby wiedzieć, kiedy przesyłka dotarła do magazynu, możesz śledzić jej drogę. Dowiedz się, co oznaczają poszczególne statusy przesyłek, aby być na bieżąco.

Wyślij zwrot do Modna Kiecka z Sendit

Proces zwrotu do sklepu Modna Kiecka jest przejrzysty i prosty. Kluczowe jest, aby pamiętać, że to Ty ponosisz jego koszt. Wybierając Sendit, możesz go zminimalizować, wysyłając nie tylko zwroty, ale także inne przesyłki krajowe.

Najważniejsze informacje

  • Ile masz czasu na zwrot? Sklep oferuje wydłużony czas na zwrot – masz na to 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania zamówienia.
  • Na jaki adres odesłać paczkę? Zwroty należy kierować wyłącznie na adres magazynu: ModnaKiecka.pl, ul. Sokołowska 159B, 08-110 Siedlce. Sklep nie przyjmuje paczek do paczkomatów ani za pobraniem.
  • Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej? Koszt odesłania produktu ponosi klient. Aby znaleźć najtańszą opcję, możesz skorzystać z porównywarki kurierów Sendit.pl.
  • Co musi znaleźć się w paczce? W środku paczki musi znajdować się wypełniony i podpisany formularz odstąpienia od umowy, który należy pobrać ze strony sklepu.
  • Jaki jest warunek zwrotu? Produkt musi być nowy, pełnowartościowy, z kompletem oryginalnych metek i bez śladów użytkowania (plam, zapachu perfum itp.).
  • Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy? Sklep zwraca środki w terminie do 14 dni od momentu otrzymania Twojej przesyłki zwrotnej w magazynie.
Wróć do wszystkich wpisów

Kategorie

  • przesyłka paletowa ikona

    Wszystkie

  • ikona_kupuj i sprzedawaj

    Kupuj i sprzedawaj online

  • porady

    Porady

  • Usługi kurierskie

  • klient

    Klient e-biznes

Blog

Przeczytaj podobne artykuły

Powrót do szkoły i na studia: jak wysłać paczkę z wyprawką do dziecka uczącego się za granicą?

Sposoby na zważenie paczki: waga łazienkowa, kuchenna i 6 innych – poznaj je wszystkie

8 sposobów na mierzenie paczki, gdy nie masz miarki: kartka papieru, banknot, karta płatnicza i inne

Jak wysłać i odebrać paczkę na wakacjach za granicą? Praktyczny poradnik od Sendit

Paczki na urlopie? Poznaj sezonowe i mobilne rozwiązania przewoźników w Polsce

wysyłka bagażu

Jak wysłać bagaż kurierem lub do paczkomatu na wakacje, festiwal czy wyjazd? Czy to się opłaca?

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Cennik

  • Ambro Express
  • DHL
  • DPD Kurier
  • DPD Pickup
  • FedEx
  • InPost Kurier
  • InPost Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • Pocztex Kurier
  • Pocztex Punkt

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zmiana ustawień cookie

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.