logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Opony

        Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Zamów kuriera

        Zamów kuriera na Sendit.pl

    • kolumna 2
      • Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
    • kolumna 1
      • Kurier DHL

        DHL

      • Kurier FedEx

        FedEx

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Kurier

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Punkt

      • Kurier Ambro Express

        Ambro Express

    • kolumna 2
      • Kurier DPD

        DPD Kurier

      • Kurier DPD

        DPD Pickup

      • Kurier Inpost

        InPost Paczkomat

      • Kurier Inpost

        InPost Kurier

      • Kurier Orlen paczka

        Orlen Paczka

  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

  • Śledzenie przesyłek
Zaloguj sięZaloguj się
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Blog / Neścior zwrot – szybka instrukcja zwrotu zamówienia

Neścior zwrot – szybka instrukcja zwrotu zamówienia

25.06.2025 Usługi kurierskie Ostatnia aktualizacja wpisu: 01.10.2025 3 minutyczytania

Zakupy online bywają jednak nieprzewidywalne, zwłaszcza w przypadku obuwia. W sklepie Neścior masz pełne 14 dni od momentu otrzymania zamówienia, aby na spokojnie przymierzyć buty w domu i bez pośpiechu podjąć decyzję. Jeśli okaże się, że to jednak nie to, proces zwrotu jest prosty i klarowny.

Chociaż koszt przesyłki zwrotnej leży po Twojej stronie, cały proces może być szybki i tani. Z pomocą przychodzi Sendit, gdzie w kilka chwil porównasz oferty kurierów i nadasz paczkę w najkorzystniejszej cenie, często bez wychodzenia z domu. Poniżej znajdziesz szczegółową instrukcję, która przeprowadzi Cię przez całą procedurę – od wymiany po zwrot środków.

Spis treści

  • Procedura zwrotu i nowego zamówienia
    • 1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy
    • 2. Spakuj przesyłkę zwrotną
    • 3. Wyślij paczkę na właściwy adres
    • 4. Oczekuj na zwrot środków
  • Reklamacje produktów

Procedura zwrotu i nowego zamówienia

Na początku warto wspomnieć, że sklep Neścior nie prowadzi bezpośrednich wymian towaru. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub model, należy zastosować procedurę zwrotu. Oznacza to, że zakupiony artykuł musisz odesłać, a na ten właściwy złożyć zupełnie nowe, niezależne zamówienie.

Aby wszystko przebiegło sprawnie, postępuj zgodnie z poniższymi czterema krokami.

1. Wypełnij formularz odstąpienia od umowy

Do każdej przesyłki dołączony jest formularz odstąpienia od umowy. Wypełnij go starannie, podając wszystkie wymagane dane, w tym numer konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot środków. Jeśli zgubiłeś dokument, możesz go wydrukować ze strony sklepu.

2. Spakuj przesyłkę zwrotną

Zwracane produkty umieść w kartonie – najlepiej tym samym, w którym otrzymałeś zamówienie. Do paczki dołącz wypełniony formularz. Upewnij się, że przesyłka jest dobrze zabezpieczona i zaklejona taśmą. Pamiętaj, że warunkiem pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest odesłanie produktów nieuszkodzonych i nienoszących śladów użytkowania wykraczających poza zwykłe sprawdzenie.

3. Wyślij paczkę na właściwy adres

Gotową paczkę wyślij na adres działu zwrotów:

Dział zwrotów
TRSHOES
ul. Katowicka 31
42-262 Kolonia Poczesna

Uwaga: Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych za pobraniem oraz skierowanych do paczkomatów lub innych punktów odbioru. Paczkę możesz nadać w paczkomacie, ale musi być ona zaadresowana bezpośrednio na podany wyżej adres.

4. Oczekuj na zwrot środków

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej, sklep ma maksymalnie 14 dni na zwrot pieniędzy. Środki zostaną przelane na numer konta bankowego wskazanego w formularzu odstąpienia od umowy.

Reklamacje produktów

Wszystkie produkty oferowane przez sklep Neścior są nowe i objęte 24-miesięczną gwarancją. Jeśli otrzymany towar jest uszkodzony, niezgodny z zamówieniem lub wada ujawniła się podczas użytkowania, masz prawo do złożenia reklamacji.

W takim przypadku produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym należy odesłać na adres:

Dział reklamacji
TRSHOES
ul. Katowicka 31
42-262 Kolonia Poczesna

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. W razie pytań lub wątpliwości dotyczących reklamacji, można skontaktować się mailowo pod adresem: [email protected].

Wróć do wszystkich wpisów

Kategorie

  • przesyłka paletowa ikona

    Wszystkie

  • ikona_kupuj i sprzedawaj

    Kupuj i sprzedawaj online

  • porady

    Porady

  • Usługi kurierskie

  • klient

    Klient e-biznes

Blog

Przeczytaj podobne artykuły

Dlaczego tak często porzucamy koszyki w zakupach online? TOP 4 powody, których mogłeś nie znać

Powrót do szkoły i na studia: jak wysłać paczkę z wyprawką do dziecka uczącego się za granicą?

Sposoby na zważenie paczki: waga łazienkowa, kuchenna i 6 innych – poznaj je wszystkie

8 sposobów na mierzenie paczki, gdy nie masz miarki: kartka papieru, banknot, karta płatnicza i inne

Jak wysłać i odebrać paczkę na wakacjach za granicą? Praktyczny poradnik od Sendit

Paczki na urlopie? Poznaj sezonowe i mobilne rozwiązania przewoźników w Polsce

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Cennik

  • Ambro Express
  • DHL
  • DPD Kurier
  • DPD Pickup
  • FedEx
  • InPost Kurier
  • InPost Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • Pocztex Kurier
  • Pocztex Punkt

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zmiana ustawień cookie

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.