logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Opony

        Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Zamów kuriera

        Zamów kuriera na Sendit.pl

    • kolumna 2
      • Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
    • kolumna 1
      • Kurier DHL

        DHL

      • Kurier FedEx

        FedEx

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Kurier

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Punkt

      • Kurier Ambro Express

        Ambro Express

    • kolumna 2
      • Kurier DPD

        DPD Kurier

      • Kurier DPD

        DPD Pickup

      • Kurier Inpost

        InPost Paczkomat

      • Kurier Inpost

        InPost Kurier

      • Kurier Orlen paczka

        Orlen Paczka

  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

  • Śledzenie przesyłek
Zaloguj sięZaloguj się
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Blog / Naoko zwrot – instrukcja nadania zwrotu krok po kroku

Naoko zwrot – instrukcja nadania zwrotu krok po kroku

18.06.2025 Usługi kurierskie Ostatnia aktualizacja wpisu: 01.10.2025 3 minutyczytania

W przypadku sklepu Naoko to klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Aby zrobić to w sposób jak najbardziej ekonomiczny i wygodny, warto skorzystać z platformy Sendit, gdzie możesz porównać ceny kurierów i wybrać najlepszą dla siebie opcję.

Spis treści

  • Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu
  • Krok 2: Przygotuj paczkę do wysyłki
  • Krok 3: Prawidłowo zaadresuj przesyłkę
  • Krok 4: Nadaj zwrot
  • Wymiana towaru
  • Zwrot środków

Krok 1: Zgłoś chęć zwrotu

Zanim spakujesz paczkę, musisz poinformować sklep o swojej decyzji. Masz na to określony czas, który różni się w zależności od miejsca zakupu:

  • Zamówienia online: 14 dni kalendarzowych na odstąpienie od umowy.
  • Zakupy w butikach stacjonarnych: 7 dni od daty zakupu.

Termin 14 dni w przypadku zakupów internetowych liczy się od dnia, w którym otrzymałaś/eś przesyłkę. Jeśli Twoje zamówienie było dostarczane w częściach, czas liczy się od momentu otrzymania ostatniej paczki. 

Aby skutecznie zgłosić chęć zwrotu, wystarczy, że przed upływem tego terminu poinformujesz sklep o swojej decyzji. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • Pocztą tradycyjną: wysyłając pismo na adres: DTW Logistics – NAOKO, Panattoni Park Warszawa Zachodnia, ul. Sochaczewska 98C, 05-870 Błonie
  • Mailowo: na adres [email protected]
  • Online: wypełniając formularz odstąpienia od umowy dostępny na stronie sklepu

Nie musisz korzystać z gotowego wzoru formularza, ale Twoje oświadczenie musi być jednoznaczne. Dowiedz się więcej o tym, jak nie stracić prawa do oddania towaru w ciągu 14 dni.

Krok 2: Przygotuj paczkę do wysyłki

Po zgłoszeniu chęci zwrotu, czas na przygotowanie przesyłki. Upewnij się, że zwracany produkt jest w stanie nienaruszonym. Pamiętaj o kilku ważnych zasadach:

  • Opakowanie: Swetry muszą być odesłane w oryginalnym, dedykowanym pudełku
  • Dodatki: Jeśli do kurtki zimowej dołączona była skrobaczka do szyb, musi ona zostać zwrócona w stanie nienaruszonym

Odpowiadasz za zmniejszenie wartości towaru, jeśli wynika ono z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru i cech.

Krok 3: Prawidłowo zaadresuj przesyłkę

Sklep Naoko posiada osobne adresy dla działu zwrotów i reklamacji. Aby Twój zwrot został szybko przetworzony, paczkę musisz zaadresować do odpowiedniego działu.

Adres do zwrotów:


DTW Logistics – NAOKO – Zwroty
Panattoni Park Warszawa Zachodnia
ul. Sochaczewska 98C
05-870 Błonie

Upewnij się, że na etykiecie adresowej wyraźnie widnieje dopisek „NAOKO – Zwroty”.

Krok 4: Nadaj zwrot

Przesyłkę należy odesłać niezwłocznie, a najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformowałaś/eś sklep o odstąpieniu od umowy. Jak już wspomnieliśmy, koszt nadania paczki leży po Twojej stronie. Aby ułatwić sobie ten proces i znaleźć najkorzystniejszą ofertę, skorzystaj z Sendit, który pozwala na szybkie porównanie cen i usług różnych firm kurierskich. Dzięki temu zwrócisz zakupy do sklepu internetowego w najprostszy sposób.

Wymiana towaru


Naoko nie prowadzi wymian w tradycyjnej formie. Jeśli chcesz wymienić produkt na inny rozmiar lub model, musisz dokonać zwrotu zgodnie z powyższą instrukcją, a następnie złożyć i opłacić nowe, niezależne zamówienie. Taka procedura skraca czas oczekiwania na właściwy produkt.

Zwrot środków


Po otrzymaniu i zweryfikowaniu Twojego zwrotu, Naoko zwróci Ci wszystkie otrzymane płatności. Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż 14 dni od momentu poinformowania sklepu o odstąpieniu od umowy.

Sklep może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania. Środki zostaną zwrócone przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta w pierwotnej transakcji.

Wróć do wszystkich wpisów

Kategorie

  • przesyłka paletowa ikona

    Wszystkie

  • ikona_kupuj i sprzedawaj

    Kupuj i sprzedawaj online

  • porady

    Porady

  • Usługi kurierskie

  • klient

    Klient e-biznes

Blog

Przeczytaj podobne artykuły

Dlaczego tak często porzucamy koszyki w zakupach online? TOP 4 powody, których mogłeś nie znać

Powrót do szkoły i na studia: jak wysłać paczkę z wyprawką do dziecka uczącego się za granicą?

Sposoby na zważenie paczki: waga łazienkowa, kuchenna i 6 innych – poznaj je wszystkie

8 sposobów na mierzenie paczki, gdy nie masz miarki: kartka papieru, banknot, karta płatnicza i inne

Jak wysłać i odebrać paczkę na wakacjach za granicą? Praktyczny poradnik od Sendit

Paczki na urlopie? Poznaj sezonowe i mobilne rozwiązania przewoźników w Polsce

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Cennik

  • Ambro Express
  • DHL
  • DPD Kurier
  • DPD Pickup
  • FedEx
  • InPost Kurier
  • InPost Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • Pocztex Kurier
  • Pocztex Punkt

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zmiana ustawień cookie

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.