Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
![centrum pomocy](https://www.sendit.pl/app/uploads/2024/05/hero-pomoc-6-1-714x476.png)
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Twoje konto
Mam problemy z logowaniem – co robić?
Upewnij się, że poprawnie wpisujesz: nazwę użytkownika i hasło.
Gdzie mogę znaleźć numer telefonu?
Zaloguj się do Panelu Klienta Sendit – numer telefonu, ID Klienta i Kod telefoniczny znajdziesz w sekcji Moje konto (widok główny, lewy panel).
Identyfikacja klientów – nr ID i kod telefoniczny
W celu weryfikacji wymagamy w trakcie połączenia podania ID klienta oraz kodu telefonicznego (dane są dostępne po zalogowaniu do panelu klienta w sekcji Moje konto).
Wszystkie artykuły
- Czym jest i jak włączyć uwierzytelnianie dwuskładnikowe
- Identyfikacja klientów – nr ID i kod telefoniczny
- Jak wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy?
- Informacje dotyczące RODO
- Gdzie mogę znaleźć numer telefonu?
- Gdzie znajdę nr subkonta/indywidualny numer rachunku?
- Rezygnacja z usług – zablokowanie konta i anonimizacja danych
- Jak doładować konto prepaid?
- Dodawanie/edytowanie/usuwanie adresów w książce adresowej
- Zmiana lub resetowanie hasła
- Mam problemy z logowaniem – co robić?