Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Rezygnacja z usług – zablokowanie konta i anonimizacja danych
Jeśli chcesz zrezygnować z usług serwisu, ponieważ nie masz aktualnie wysyłki albo napotkałeś problem, nie musisz nie musisz blokować konta. Możesz pozostawić aktywne konto i powrócić do niego, jak tylko zmieni się Twoja sytuacja albo zgłosić do nas swój problem.
Rozważ skontaktowanie się z nami przed rezygnacją z usług serwisu. Odpowiemy na pytania
i rozwiążemy ewentualne problemy wysyłkowe: [email protected]
Rezygnacja z usług serwisu oznacza zablokowanie konta klienta, anonimizację jego danych,
a co za tym idzie również brak możliwości wysyłki i brak dostępu do Panelu Klienta. Ponadto utracisz historię zleceń, płatności i kontaktów. Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że masz uregulowane wszystkie należności, a saldo Twojego konta zostało wyzerowane.
Wyjątki dotyczące zablokowania konta
Nie możemy zablokować konta i zanonimizować danych, jeżeli:- na Twoim koncie jest zaległe saldo,
- masz oczekujące transakcje, oczekujące płatności,
- konieczne jest zachowanie danych konta w celu wykrywania, badania nielegalnych działań i zapobiegania im, musimy zachować dane w związku z wezwaniem lub orzeczeniem sądu.