logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Opony

        Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Zamów kuriera

        Zamów kuriera na Sendit.pl

    • kolumna 2
      • Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
    • kolumna 1
      • Kurier DHL

        DHL

      • Kurier FedEx

        FedEx

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Kurier

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Punkt

      • Kurier Ambro Express

        Ambro Express

    • kolumna 2
      • Kurier DPD

        DPD Kurier

      • Kurier DPD

        DPD Pickup

      • Kurier Inpost

        InPost Paczkomat

      • Kurier Inpost

        InPost Kurier

      • Kurier Orlen paczka

        Orlen Paczka

  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

  • Śledzenie przesyłek
Zaloguj sięZaloguj się
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Blog / Venezia zwrot – jak odesłać zamówione produkty?

Venezia zwrot – jak odesłać zamówione produkty?

11.06.2025 Usługi kurierskie Ostatnia aktualizacja wpisu: 11.08.2025 5 minutczytania

Marka Venezia od lat kojarzy się z elegancją, jakością i unikalnym stylem. Zakup jej produktów to inwestycja w garderobę, która ma cieszyć przez długi czas. Nawet przy najbardziej przemyślanych zakupach online zdarza się jednak, że produkt nie leży idealnie lub nie komponuje się z resztą stylizacji. Na szczęście polityka zwrotów sklepu jest przyjazna klientom. Poniżej znajdziesz kompletny przewodnik, jak profesjonalnie i tanio dokonać zwrotu do Venezia.

Spis treści

  • Jak zwrócić produkt ze sklepu Venezia z Sendit?
  • Jakie dokumenty są potrzebne do zwrotu paczki?
  • Jak spakować zwrot?
  • Zamów kuriera po odbiór Twojej przesyłki!
  • Czego nie można zwrócić?
  • Ile jest czasu na zwrot zamówienia?
  • Po jakim czasie sklep zwraca pieniądze?
  • Wyślij zwrot z Sendit
  • Najważniejsze informacje
  • Zamów kuriera po odbiór Twojej przesyłki!

Jak zwrócić produkt ze sklepu Venezia z Sendit?

Najprostszym i najkorzystniejszym cenowo sposobem na odesłanie paczki do sklepu Venezia jest skorzystanie z usług platformy kurierskiej Sendit.pl. Z nami nadasz przesyłkę zwrotną szybko i bez zbędnych formalności.

Aby nadać zwrot:

  1. Załóż bezpłatne konto na platformie Sendit.pl, jeśli jeszcze go nie posiadasz.
  2. Wypełnij krótki formularz nadania paczki, wybierając preferowanego przewoźnika i najwygodniejszy dla siebie punkt nadania.
  3. Jako adres odbiorcy wpisz dane magazynu zwrotów Venezia:
    Sklep Internetowy VENEZIA (z dopiskiem: „ZWROT”)
    ul. Łubińska 14
    05-532 Łubna

Dzięki Sendit nadasz paczkę zwrotną w najniższej cenie na rynku – to najtańszy sposób na wysłanie paczki, a ceny zaczynają się już od 12,09 zł brutto. Po opłaceniu przesyłki wystarczy wydrukować etykietę, nakleić ją na paczkę i zanieść do wybranego punktu.

Jakie dokumenty są potrzebne do zwrotu paczki?

Aby Twój zwrot został przetworzony sprawnie i bezproblemowo, do paczki zwrotnej należy dołączyć dwa kluczowe dokumenty:

  1. Wypełniony formularz zwrotu – jest to Oświadczenie o odstąpieniu od transakcji. Sklep Venezia zazwyczaj dołącza go do oryginalnego zamówienia.
  2. Dowód zakupu – najczęściej jest to paragon lub faktura VAT, które otrzymałeś razem z zamówieniem.

Pamiętaj, że sklep umożliwia również bezpłatny zwrot towaru w salonach stacjonarnych, jednak wcześniej musisz zarejestrować zwrot w systemie na stronie internetowej Venezia.

Jak spakować zwrot?

Odpowiednie przygotowanie przesyłki gwarantuje, że produkty dotrą do magazynu w nienaruszonym stanie. Aby mieć pewność, jak zapakować paczkę kurierską, pamiętaj o kilku zasadach:

  • Stan produktu: Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Musi posiadać wszystkie oryginalnie przymocowane metki i etykiety.
  • Oryginalne opakowanie: Najlepiej umieścić produkty w oryginalnym, nieuszkodzonym pudełku. Jeśli chcesz wiedzieć więcej, przeczytaj nasz szczegółowy poradnik o tym, jak wysłać buty kurierem.
  • Zabezpieczenie paczki: Całość umieść w kartonie wysyłkowym lub foliopaku. Wypełnij puste przestrzenie, aby towar nie przemieszczał się w transporcie, używając odpowiednich wypełniaczy do paczek, a następnie solidnie zaklej paczkę taśmą.
  • Etykieta nadawcza: Naklej wygenerowaną na Sendit.pl etykietę w widocznym miejscu. Jeśli chcesz mieć pewność, że robisz to prawidłowo, sprawdź, jak bezbłędnie przygotować etykietę na paczkę.

Zamów kuriera po odbiór Twojej przesyłki!

Nadaję zwrot

Czego nie można zwrócić?

Zgodnie z regulaminem sklepu Venezia, prawu do zwrotu w ramach odstąpienia od umowy nie podlegają:

  • Produkty noszące ślady użytkowania, uszkodzone lub pozbawione oryginalnych metek.
  • Środki do pielęgnacji i konserwacji obuwia.
  • Karty Podarunkowe Venezia.

Wymiana towaru na inny rozmiar lub model nie jest realizowana. W takim przypadku należy dokonać zwrotu i złożyć nowe, niezależne zamówienie.

Ile jest czasu na zwrot zamówienia?

Na zwrot produktów zakupionych w sklepie internetowym Venezia masz 21 dni. Termin ten liczy się od dnia, w którym przesyłka została do Ciebie doręczona.

Co ważne, dla zachowania terminu wystarczy, że w ciągu tych 21 dni poinformujesz sklep o swojej decyzji o zwrocie (np. mailowo lub telefonicznie), a następnie odeślesz paczkę.

Po jakim czasie sklep zwraca pieniądze?

Sklep Venezia zobowiązuje się do zwrotu środków w terminie do 14 dni kalendarzowych. Czas ten jest liczony od momentu, gdy paczka zwrotna dotrze do magazynu sklepu i zostanie pomyślnie zweryfikowana przez jego obsługę.

Środki zostaną zwrócone w tej samej formie, w jakiej dokonano płatności. W przypadku zamówień opłaconych za pobraniem, zwrot nastąpi na numer konta bankowego wskazany w formularzu zwrotu.

Wyślij zwrot z Sendit

Nie przepłacaj za przesyłkę zwrotną. Z Sendit.pl wyślesz paczkę do Venezia szybko, wygodnie i w najniższej cenie na rynku. Wejdź na naszą stronę dedykowaną usłudze zwrotu towaru, porównaj oferty czołowych przewoźników i wybierz opcję najlepszą dla siebie.

Najważniejsze informacje

  • Ile masz czasu na zwrot? Na odesłanie produktów do sklepu Venezia masz 21 dni od daty otrzymania zamówienia.
  • Na jaki adres odesłać paczkę? Zwrot należy zaadresować na: Sklep Internetowy VENEZIA (z dopiskiem: „ZWROT”), ul. Łubińska 14, 05-532 Łubna.
  • Co dołączyć do przesyłki? W paczce musi znaleźć się wypełniony formularz zwrotu (oświadczenie o odstąpieniu) oraz dowód zakupu (paragon lub faktura).
  • Jakie produkty można zwrócić? Zwrotowi podlegają towary nieużywane, z oryginalnie przymocowanymi metkami i w nienaruszonym stanie.
  • Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy? Sklep zwraca środki w terminie do 14 dni od momentu otrzymania i weryfikacji paczki zwrotnej.

Zamów kuriera po odbiór Twojej przesyłki!

Skorzystaj z oferty największych firm kurierskich

Załóż darmowe konto
Wróć do wszystkich wpisów

Kategorie

  • przesyłka paletowa ikona

    Wszystkie

  • ikona_kupuj i sprzedawaj

    Kupuj i sprzedawaj online

  • porady

    Porady

  • Usługi kurierskie

  • klient

    Klient e-biznes

Blog

Przeczytaj podobne artykuły

Sposoby na zważenie paczki: waga łazienkowa, kuchenna i 6 innych – poznaj je wszystkie

8 sposobów na mierzenie paczki, gdy nie masz miarki: kartka papieru, banknot, karta płatnicza i inne

Jak wysłać i odebrać paczkę na wakacjach za granicą? Praktyczny poradnik od Sendit

Paczki na urlopie? Poznaj sezonowe i mobilne rozwiązania przewoźników w Polsce

wysyłka bagażu

Jak wysłać bagaż kurierem lub do paczkomatu na wakacje, festiwal czy wyjazd? Czy to się opłaca?

czy_twoja_paczka_przetrwa_burz_i_upa_y_sprawd_co_dzieje_si_z_przesy_kami_przy_ekstremalnej_pogodzie (1)

Czy Twoja paczka przetrwa burzę i upały? Sprawdź, co dzieje się z przesyłkami przy ekstremalnej pogodzie.

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Cennik

  • Ambro Express
  • DHL
  • DPD Kurier
  • DPD Pickup
  • FedEx
  • InPost Kurier
  • InPost Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • Pocztex Kurier
  • Pocztex Punkt

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zmiana ustawień cookie

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.