Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Jakie dodatkowe opłaty mogę zobaczyć na fakturze?
Na fakturze mogą pojawić się opłaty administracyjne lub dopłaty naliczone przez przewoźnika. Szczegółowe informacje, jakie opłaty dodatkowe zostały naliczone, znajdują się w specyfikacji do faktury, a po zalogowaniu w zakładce Mój cennik, znajdziesz wykaz opłat dodatkowych.
Dodatkowa obsługa ma zastosowanie do poniższych interwencji (zwykle wykonywanych na prośbę Klienta):
- Potwierdzenie doręczenia.
- Anulowanie pobrania po wydaniu przesyłki.
- Zmiany pobrania po wydaniu przesyłki.
- Dodanie pobrania po wydaniu przesyłki.
- Ponowienie zlecenia.
- Przeadresowanie po wydaniu przesyłki.
- Opłata za ponowny przelew – naliczana jest w sytuacji, gdy konieczne jest wykonanie ponownego przelewu np.: w sytuacji zamknięcia konta bankowego.
- Wystawienie monitu windykacyjnego – opłata za prowadzenie windykacji.
Dodatkowe opłaty naliczane przez firmy kurierskie:
- Pusty podjazd – podjazd kuriera po zlecenie nieprzygotowane lub brak wydania przesyłki.
- Koszty uszkodzenia innych paczek podczas transportu z winy nieprawidłowego sposobu zapakowania przesyłki, np. zalanie.
- Opłata za wygenerowanie listu GLS – w przypadku anulowania zlecenia.
Przypominamy, że nadawca paczki odpowiada za jej zmierzenie, zważenie, odpowiednie zapakowanie i oznaczenie. Przeczytaj artykuł Jak wysyłać paczki, by unikać dopłat.
- upewnij się, że wpisujesz poprawne dane adresowe nadawcy i odbiorcy,
- sprawdź, czy podajesz poprawną kwotę pobrania,
- przeczytaj Regulamin firmy kurierskiej, zweryfikuj limity i sprawdź, co jest wykluczone z przewozu.