logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Opony

        Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Zamów kuriera

        Zamów kuriera na Sendit.pl

    • kolumna 2
      • Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
    • kolumna 1
      • Kurier DHL

        DHL

      • Kurier FedEx

        FedEx

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Kurier

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Punkt

      • Kurier Ambro Express

        Ambro Express

    • kolumna 2
      • Kurier DPD

        DPD Kurier

      • Kurier DPD

        DPD Pickup

      • Kurier Inpost

        InPost Paczkomat

      • Kurier Inpost

        InPost Kurier

      • Kurier Orlen paczka

        Orlen Paczka

  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

  • Śledzenie przesyłek
Zaloguj sięZaloguj się
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Blog / RTV Euro AGD zwrot – jak zwrócić sprzęt?

RTV Euro AGD zwrot – jak zwrócić sprzęt?

13.02.2025 Ostatnia aktualizacja wpisu: 11.08.2025 5 minutczytania

Chcesz zwrócić produkt zakupiony w sklepie internetowym RTV Euro AGD? Procedura zwrotu towaru do sklepu jest prosta, jednak musisz pamiętać o kilku ważnych krokach. Aby skutecznie odstąpić od umowy, należy złożyć odpowiednie oświadczenie i odesłać towar na wskazany adres magazynu. Pamiętaj, że to Ty ponosisz koszty przesyłki zwrotnej, ale na szczęście istnieją sposoby na tanie przesyłki, które pomogą Ci zminimalizować te wydatki. W zależności od tego, czy masz konto w sklepie, masz na to 15 lub 30 dni.

Spis treści

  • Jak zwrócić produkt ze sklepu RTV Euro AGD z Sendit?
  • Jakie dokumenty są potrzebne do zwrotu paczki do sklepu RTV Euro AGD?
  • Jak spakować zwrot?
  • Czego nie można zwrócić?
  • Ile jest czasu na zwrot zamówienia?
  • Po jakim czasie sklep zwraca pieniądze?
  • Wyślij zwrot do RTV Euro AGD z Sendit
  • RTV Euro AGD zwrot – najważniejsze informacje

Jak zwrócić produkt ze sklepu RTV Euro AGD z Sendit?

Jeśli chcesz zorganizować zwrot tanio i wygodnie, skorzystaj z platformy Sendit.pl. Jest to często najtańsza opcja nadania paczki, a ceny zaczynają się już od 12,09 zł brutto. Możesz sprawdzić dokładny cennik krajowy, na przykład dla kuriera DPD, aby precyzyjnie oszacować koszty. Aby skorzystać z serwisu i wygodnie zamówić kuriera, wystarczy, że założysz bezpłatne konto i wypełnisz krótki formularz nadania.

Paczkę zwrotną wyślij na adres magazynu centralnego: ul. Parzniewska 18, 05‑800 Pruszków, Magazyn 1/Rampa T6

Jakie dokumenty są potrzebne do zwrotu paczki do sklepu RTV Euro AGD?

Najważniejszym dokumentem jest oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz złożyć je na dwa sposoby:

  1. Online – zaloguj się na swoje konto „Moje Euro” i wypełnij gotowy formularz zwrotu.
  2. Mailowo lub listownie – pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który znajdziesz tutaj, a następnie wyślij go mailem na adres [email protected] lub tradycyjną pocztą.

Pamiętaj, aby wydrukowany formularz włożyć również do środka paczki ze zwracanym sprzętem.

Jak spakować zwrot?

Aby zwrot przebiegł sprawnie, musisz odpowiednio przygotować paczkę. Przede wszystkim dobrze zabezpiecz towar na czas transportu, aby uniknąć jego uszkodzenia. Pamiętaj też o umieszczeniu odpowiednich symboli na paczce kurierskiej, zwłaszcza jeśli wysyłasz delikatny sprzęt. Produkt powinien być kompletny (wraz ze wszystkimi akcesoriami), nieużywany i zapakowany w oryginalne pudełko. W przypadku droższego sprzętu elektronicznego warto zapoznać się z zasadami wysyłki wartościowych przedmiotów kurierem, aby dodatkowo zabezpieczyć swoją przesyłkę. Na zewnętrznej stronie paczki napisz wyraźnie „Odstąpienie od umowy” i podaj numer swojego zamówienia.

Czego nie można zwrócić?

Pamiętaj, że prawo do zwrotu nie dotyczy wszystkich produktów. Zgodnie z regulaminem sklepu RTV Euro AGD, nie możesz zwrócić:

  • Treści cyfrowych, które już aktywowałeś (np. kody do gier, programy).
  • Produktów stworzonych na Twoje indywidualne zamówienie (spersonalizowanych).
  • Towarów, które szybko się psują lub mają krótką datę ważności.
  • Produktów higienicznych (np. słuchawek dousznych, depilatorów, szczoteczek do zębów), jeśli otworzyłeś ich zapieczętowane opakowanie.
  • Płyt z muzyką, filmami lub grami, jeśli ich foliowe opakowanie zostało zerwane.

Ile jest czasu na zwrot zamówienia?

Czas, jaki masz na podjęcie decyzji o zwrocie, zależy od tego, czy posiadasz konto w sklepie.

  • Jeśli masz konto klienta „Moje Euro”, możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni od jego otrzymania.
  • Jeśli dokonałeś zakupu bez rejestracji, masz na zwrot 15 dni od daty odebrania zamówienia.

Po jakim czasie sklep zwraca pieniądze?

Sklep RTV Euro AGD zwróci Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych. Termin ten liczy się od momentu, w którym magazyn otrzyma Twoją przesyłkę zwrotną. Środki otrzymasz tą samą metodą, którą opłaciłeś zamówienie – np. jako zwrot na kartę lub przelew na konto bankowe.

Wyślij zwrot do RTV Euro AGD z Sendit

Chcesz nadać paczkę zwrotną bez wychodzenia z domu i w najlepszej cenie? Skorzystaj z Sendit.pl. Serwis ten pozwala na łatwe nadawanie przesyłek krajowych, porównanie ofert różnych przewoźników, wygenerowanie etykiety i nadanie paczki w najbliższym punkcie. Co więcej, w wielu przypadkach możliwa jest nawet wysyłka bez etykiety, co jeszcze bardziej upraszcza cały proces.

RTV Euro AGD zwrot – najważniejsze informacje

  • Ile masz czasu na zwrot? Jeśli posiadasz konto klienta „Moje Euro”, masz na zwrot 30 dni. Jeśli dokonałeś zakupu bez rejestracji, termin wynosi 15 dni od daty otrzymania towaru.
  • Na jaki adres odesłać paczkę? Zwroty należy kierować wyłącznie na adres magazynu centralnego: ul. Parzniewska 18, 05-800 Pruszków, Magazyn 1/Rampa T6.
  • Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej? Koszt odesłania produktu ponosi klient. Aby znaleźć najtańszą opcję, możesz skorzystać z porównywarki kurierów Sendit.pl.
  • Co musi znaleźć się w paczce? W środku paczki musi znajdować się wydrukowany formularz odstąpienia od umowy. Na zewnętrznej stronie paczki należy napisać „Odstąpienie od umowy” i podać numer zamówienia.
  • Czego nie można zwrócić? Zwrotowi nie podlegają m.in. aktywowane treści cyfrowe (np. kody do gier), produkty higieniczne z otwartym opakowaniem (np. słuchawki douszne, szczoteczki do zębów) oraz otwarte z folii płyty z grami, filmami lub muzyką.
  • Kiedy otrzymasz zwrot pieniędzy? Sklep zwraca środki w terminie do 14 dni od momentu otrzymania Twojej przesyłki zwrotnej w magazynie.
Wróć do wszystkich wpisów

Kategorie

  • przesyłka paletowa ikona

    Wszystkie

  • ikona_kupuj i sprzedawaj

    Kupuj i sprzedawaj online

  • porady

    Porady

  • Usługi kurierskie

  • klient

    Klient e-biznes

Blog

Przeczytaj podobne artykuły

Powrót do szkoły i na studia: jak wysłać paczkę z wyprawką do dziecka uczącego się za granicą?

Sposoby na zważenie paczki: waga łazienkowa, kuchenna i 6 innych – poznaj je wszystkie

8 sposobów na mierzenie paczki, gdy nie masz miarki: kartka papieru, banknot, karta płatnicza i inne

Jak wysłać i odebrać paczkę na wakacjach za granicą? Praktyczny poradnik od Sendit

Paczki na urlopie? Poznaj sezonowe i mobilne rozwiązania przewoźników w Polsce

wysyłka bagażu

Jak wysłać bagaż kurierem lub do paczkomatu na wakacje, festiwal czy wyjazd? Czy to się opłaca?

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Cennik

  • Ambro Express
  • DHL
  • DPD Kurier
  • DPD Pickup
  • FedEx
  • InPost Kurier
  • InPost Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • Pocztex Kurier
  • Pocztex Punkt

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zmiana ustawień cookie

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.