Na fakturze mogą pojawić się opłaty administracyjne lub dopłaty naliczone przez przewoźnika. Szczegółowe informacje, jakie opłaty dodatkowe zostały naliczone, znajdują się w specyfikacji do faktury, a po zalogowaniu w zakładce Mój cennik, znajdziesz wykaz opłat dodatkowych.
Dodatkowa obsługa ma zastosowanie TYLKO do poniższych interwencji (wykonanych na prośbę Klienta):
- Potwierdzenie doręczenia.
- Anulowanie pobrania po wydaniu przesyłki.
- Zmiany pobrania po wydaniu przesyłki.
- Dodanie pobrania po wydaniu przesyłki.
- Ponowienie zlecenia.
- Przeadresowanie po wydaniu przesyłki.
Przypominamy również o dodatkowych opłatach .
Dodatkowe opłaty naliczane przez firmy kurierskie:
- Pusty podjazd – podjazd kuriera po zlecenie nieprzygotowane lub brak wydania przesyłki.
- Koszty uszkodzenia innych paczek podczas transportu z winy nieprawidłowego sposobu zapakowania przesyłki, np. zalanie.
- Opłata za wygenerowanie listu GLS – w przypadku anulowania zlecenia.
Przypominamy, że nadawca paczki odpowiada za jej zmierzenie, zważenie, odpowiednie zapakowanie i oznaczenie. Przeczytaj artykuł Jak wysyłać paczki, by unikać dopłat.
- upewnij się, że wpisujesz poprawne dane adresowe nadawcy i odbiorcy,
- sprawdź, czy podajesz poprawną kwotę pobrania,
- przeczytaj Regulamin firmy kurierskiej, zweryfikuj limity i sprawdź, co jest wykluczone z przewozu.
TERAZ CZYTASZ
Jakie dodatkowe opłaty mogę zobaczyć na fakturze?
Powrót