Sendit pobierze opłatę administracyjną, za każdą dodatkową interwencję wykonaną na prośbę Klienta.

Opłata za dodatkową interwencję widoczna będzie na fakturze. Dodatkowo, po zalogowaniu się na konto, w zakładce Mój cennik, znajduje się wykaz opłat dodatkowych:

Dodatkowa obsługa ma zastosowanie TYLKO do poniższych interwencji (wykonanych na prośbę Klienta):

  • Potwierdzenie doręczenia. Usługa dodatkowo płatna. Szczegóły w zakładce Mój cennik, po wybraniu przewoźnika/usługi,
  • Anulowanie pobrania po wydaniu przesyłki,
  • Zmiany pobrania po wydaniu przesyłki,
  • Dodanie pobrania po wydaniu przesyłki,
  • Ponowienie zlecenia,
  • Przeadresowanie po wydaniu przesyłki. Usługa dodatkowo płatna. Szczegóły w zakładce Mój cennik po wybraniu przewoźnika/usługi.

Przypominamy również o dodatkowych opłatach naliczanych przez firmy kurierskie.

Dodatkowa opłata ma zastosowanie do:

  • Pusty podjazd – podjazd kuriera po zlecenie nieprzygotowane lub brak wydania przesyłki. 
  • Koszty uszkodzenia innych paczek podczas transportu z winy nieprawidłowego sposobu zapakowania przesyłki, np. zalanie.
  • Opłata za wygenerowanie listu GLS – w przypadku anulowania zlecenia.

Jak wysyłać paczki, by unikać dopłat?

Przypominamy, że nadawca paczki odpowiada za jej mierzenie, ważenie, użycie opakowań dobrej jakości oraz odpowiednie oznaczenie.

Dodatkowo:

  • upewnij się, że wpisujesz poprawne dane adresowe nadawcy i odbiorcy,
  • sprawdź czy podajesz poprawną kwotę pobrania,
  • przeczytaj Regulamin firmy kurierskiej, zweryfikuj limity i co jest wykluczone z przewozu.