Na fakturze mogą pojawić się opłaty administracyjne lub dopłaty naliczone przez przewoźnika. Szczegółowe informacje, jakie opłaty dodatkowe zostały naliczone, znajdują się w specyfikacji do faktury, a po zalogowaniu w zakładce Mój cennik, znajdziesz wykaz opłat dodatkowych. 

Dodatkowa obsługa ma zastosowanie TYLKO do poniższych interwencji (wykonanych na prośbę Klienta):

  • Potwierdzenie doręczenia. 
  • Anulowanie pobrania po wydaniu przesyłki.
  • Zmiany pobrania po wydaniu przesyłki.
  • Dodanie pobrania po wydaniu przesyłki.
  • Ponowienie zlecenia.
  • Przeadresowanie po wydaniu przesyłki. 

Przypominamy również o dodatkowych opłatach .

Dodatkowe opłaty naliczane przez firmy kurierskie:

  • Pusty podjazd – podjazd kuriera po zlecenie nieprzygotowane lub brak wydania przesyłki. 
  • Koszty uszkodzenia innych paczek podczas transportu z winy nieprawidłowego sposobu zapakowania przesyłki, np. zalanie.
  • Opłata za wygenerowanie listu GLS – w przypadku anulowania zlecenia.

 

Przypominamy, że nadawca paczki odpowiada za jej zmierzenie, zważenie, odpowiednie zapakowanie i oznaczenie. Przeczytaj artykuł Jak wysyłać paczki, by unikać dopłat

  • upewnij się, że wpisujesz poprawne dane adresowe nadawcy i odbiorcy,
  • sprawdź, czy podajesz poprawną kwotę pobrania,
  • przeczytaj Regulamin firmy kurierskiej, zweryfikuj limity i sprawdź, co jest wykluczone z przewozu.