Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Zmiana lub anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku do zwrotu pobrania
Usługa pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna. Zmiana/anulowanie kwoty pobrania nie jest usługą gwarantowaną, dodatkowo nie jest świadczona przez wszystkich przewoźników. Sprawdź poniżej, jak zmienić kwotę lub numer rachunku do zwrotu pobrania.
Zmiana kwoty pobrania
- W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) –> zlecenie należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawną kwotą pobrania. Zleceń niezrealizowanych nie można edytować,
- W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy –>Pobrania –>Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku.
- DPD – tylko na wyższą kwotę,
- INPOST Kurier – zanim przesyłka otrzyma status zwrot do nadawcy,
- AMBRO – w każdym przypadku,
- FEDEX – w każdym przypadku.
- UPS,
- DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
- InPost Paczkomaty,
- Orlen Paczka,
- POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki.
- DHL.
- W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera), należy anulować zlecenie i wygenerować nowe bez kwoty pobrania,
- W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), możliwe jest zgłoszenie prośby o anulowanie pobrania –> Formularz kontaktowy –> Pobrania –> Zmiana/ anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku
- INPOST – zanim przesyłka otrzyma status zwrot do nadawcy,
- POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
- FEDEX.
- Przewoźnik nie daje gwarancji wykonania dyspozycji zmiany/anulowania pobrania.
- Za poprawność danych w zleceniu odpowiada nadawca.
- W przypadku dyspozycji zmiany / anulowania pobrania, doręczenie może opóźnić się o kilka dni roboczych.
- W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) zlecenie, należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawnym nr rachunku. UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji!
- W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy –> Pobrania –> Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku. UWAGA! W przypadku zmiany nr rachunku, gdy przesyłka jest w transporcie, nie ma gwarancji wykonania dyspozycji.