Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
![centrum pomocy](https://www.sendit.pl/app/uploads/2024/05/hero-pomoc-6-1-714x476.png)
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Przeadresowanie / zwrot do nadawcy
Przeadresowanie przesyłki to usługa dodatkowo płatna możliwa w przypadku:
- błędnego zaadresowania,
- gdy zachodzi potrzeba dostarczenia jej pod inny adres,
- gdy trzeba doprecyzować adres (np. gdy brakuje numeru budynku/lokalu).
- Kurier nie odebrał jeszcze twojej przesyłki: anuluj zlecenie w systemie i załóż nowe z poprawnymi danymi adresowymi.
- Kurier odebrał przesyłkę: zgłoś dyspozycję za pomocą formularza. Przeadresowanie przesyłki wiąże się z dodatkową opłatą wg. stawek operatora.
- Kurier InPost odebrał przesyłkę: wypełnij formularz przeadresowania dla InPost. Uzupełnij wymagane pola, podpisz i odeślij zeskanowany dokument za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Nadania i Doręczenia > Temat: Przeadresowanie> Formularz: Przeadresowanie.