Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
![centrum pomocy](https://www.sendit.pl/app/uploads/2024/05/hero-pomoc-6-1-714x476.png)
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Kompensata pobrań
Kompensata pobrań ma miejsce w sytuacji, kiedy Klient jest dłużnikiem. Wypłata kwoty pobrania jest wówczas wstrzymywana do momentu opłacenia zobowiązań.
Klient ma możliwość złożenia pisemnej dyspozycji kompensaty swoich pobrań z zobowiązaniami.
Jak to zrobić?
Wybierz zakładkę Formularz kontaktowy w Panelu Klienta, a następnie:
- Kategoria: Pobrania,
- Temat: Brak zwrotu pobrania / Kompensata pobrań,
- Formularz: Kompensata pobrań.
Zgodnie Regulaminem Świadczenia Usług Sendit, mamy prawo zaliczyć na poczet przeterminowanych należności pobrania należne Klientowi od operatorów logistycznych.