Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.

Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Jak wysłać paczkę za pobraniem?
Usługa Pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna. Przesyłkę za pobraniem nadasz tak samo, jak każdą inną przesyłkę, musisz tylko zaznaczyć w formularzu usługę dodatkową: Pobranie, określić kwotę pobrania oraz podać numer rachunku bankowego, na który mają trafić pieniądze.
Zobacz poniżej, jak wysłać przesyłkę za pobraniem.
- Zaloguj się do Sendit i kliknij Wyślij przesyłkę.
- Uzupełnij wymagane informacje, a w sekcji Dodatkowe informacje i usługi, wprowadź kwotę pobrania.
- Kwotę pobrania należy wpisać bez spacji – ciąg cyfr ewentualnie z przecinkiem.
np. 2000 PLN lub 2000,09 PLN - Jeśli wybrana została usługa DHL, FedEx, INPOST – w sekcji Dodatkowe informacje i usługi trzeba uzupełnić również pole Deklaracja wartości. Kwota deklarowanej wartości nie może być niższa niż kwota pobrania.
- Wybierz z listy bądź wprowadź nowy numer konta do zwrotu pobrania.
UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji!
Komunikat Usługa pobranie wymaga podania prawidłowego numeru konta bankowego. – oznacza, że wprowadzony numer konta nie istnieje, bądź jest zagraniczny. - Następnie, wybierz przewoźnika, wprowadź adres odbioru i dostawy i Wyślij – Gotowe!
Ważne! Przypominamy, że nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.
- UPS,
- DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
- InPost Paczkomaty,
- POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
- DHL,
- Orlen Paczka.
Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawną kwotą pobrania lub bez niej.