Cennik Standard

Cennik dla klientów indywidualnych

Wszystkie cenniki mają charakter orientacyjny. Dokładną wycenę Twojej przesyłki poznasz po zalogowaniu. Jesteś klientem biznesowym? Zarejestruj się i poznaj cennik specjalnie dla Twojej firmy.

Załóż darmowe konto
Nadajesz przesyłkę międzynarodową? Potrzebujesz wysłać towar na palecie? Zaloguj się i sprawdź koszty.

Cennik InPost

Niniejszy cennik ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego. Dokładną wycenę Twojej przesyłki poznasz po zalogowaniu.

W skrócie o InPost

UwagaNadanie i doręczenie w Paczkomacie
Kluczowe elementy oferty
  • Dostarczenie w 1-2 dni robocze
  • Pełen tracking
  • Wliczone ubezpieczenie do 1000 zł
Opcjonalne usługi dodatkowe
  • Przesyłka pobraniowa do 5000 zł
  • Ubezpieczenie do 20000 zł
  • Powiadomienia SMS i e-mail
Ograniczenia
  • Maksymalna waga paczki: 25 kg
  • Konieczne jest wydrukowanie listu przewozowego
Nadaj z Apaczką przesyłkę InPost

Prowadzisz działalność gospodarczą?

Ten cennik został przygotowany dla klientów indywidualnych. Poznaj specjalną ofertę dla biznesu.

Informacje podstawowe

Przesyłki zawierające wyłącznie elementy o wadze do 25 kg. Doręczane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia nadania do Paczkomatów na terenie całego kraju. Odbiór przesyłki z Paczkomatu musi nastąpić w ciągu 48 godz. od umieszczenia jej w Paczkomacie. Paczka nadana w Paczkomacie po godzinie 13:00 traktowana jest jako nadana w następnym dniu roboczym. Maksymalne dopuszczalne wymiary paczki wynoszą 41x38x64 cm. Możliwe jest wykupienie ubezpieczenia do kwoty 20 000 zł za dodatkową opłatą.

Rozmiary maksymalne typów skrytek:

Rozmiar A – 8 x 38 x 64 cm
Rozmiar B – 19 x 38 x 64 cm
Rozmiar C – 41 x 38 x 64 cm

Usługi dodatkowe

Ubezpieczenie – możliwe ubezpieczenie przesyłek do kwoty 20 000 zł.
Pobranie (COD) – pobranie od odbiorcy ustalonej przez nadawcę kwoty.

  • Maksymalna kwota pobrania wynosi 5 000 zł.
  • Kwotę pobrania przelewamy na rachunek klienta w ciągu 6-7 dni roboczych od daty przekazania pieniędzy kurierowi.
Weryfikacja wagi lub wymiarów – w przypadku, w którym Nadawca, w ramach kategorii A, B lub C przekazał paczkę w kategorii o innych wymiarach, niż wymiary dla kategorii zadeklarowanej przez Nadawcę dla tej paczki, naliczona zostanie opłata dodatkowa z tytułu weryfikacji paczki przy zmianie gabarytu.

Nadanie przesyłki niezgodnej ze zleceniem – w przypadku przekazania przesyłki niezgodnej ze złożonym zleceniem naliczona zostanie opłata zgodnie z regulaminem i cennikiem Przewoźnika realizującego zlecenie.

Opłata za traktowanie przesyłki jako „ponadgabarytowej” – w przypadku, w którym Nadawca przekazał paczkę przekraczającą którykolwiek z wymiarów lub wagę (25 kg) określonych dla kategorii wielkości Przesyłek „C”, naliczona zostanie opłata za weryfikację wymiarów i wagi takiej przesyłki, a także dodatkowa opłata za traktowanie takiej przesyłki, jako „ponadgabarytowej”.

Paczka ponadwymiarowa – opłata dodatkowa w przypadku nadania paczki przekraczającej którykolwiek z maksymalnych wymiarów 500x500x800mm (wysokość x szerokość x długość) lub wagę 30 kilogramów.


Podjazdy do paczkomatów – usługa która pozwala na wysyłanie paczek paczkomatowych bez wychodzenia z domu.

Płatność za podjazd naliczana jest po audycie, na podstawie obciążenia przez przewoźnika.
Aktualny cennik usługi znajduje się w zakładce Mój Cennik w panelu bocznym. Pozycja: Opłata za odbiór przesyłki.

Ważne!
Ilość paczek kurierskich i paczkomatowych nie łączy się i przy doliczaniu dopłat traktowane są oddzielnie.


Zasady przygotowania i pakowania przesyłek InPostporadnik

Procedura reklamacyjna – w przypadku reklamacji usługi Przewoźnika, zgłoszenie należy kierować zgodnie z zasadami opisanymi w Dziale Reklamacje (https://www.sendit.pl/artykul/jak-zlozyc-reklamacje-i-sprawdzic-jej-status ).


Towary zakazanelista towarów wyłączonych z transportu.


InPost

Paczkomaty InPost już od kilku lat są jedną z najczęściej wybieranych form dostarczania i wysyłania przesyłek w Polsce. Klienci cenią sobie paczkomaty InPost przede wszystkim za wygodę, bezpieczeństwo i terminowość dostaw. Ich podstawową zaletą jest to, że klient sam może zdecydować kiedy odbierze lub nada paczkę.

Korzystanie z paczkomatów InPost – definicja wygody!

Zarówno dla firm, jak i osób prywatnych liczy się przede wszystkim wygoda podczas z korzystania z rozwiązań pocztowych, takich jak te oferowane przez InPost. Paczkę z paczkomatu można odebrać dzięki specjalnemu kodowi wysyłanemu poprzez wiadomość SMS lub maila, przez 48 godziny od momentu jej dostarczenia. Paczkę można nie tylko odebrać w paczkomacie, ale i nadać.

Paczkomatów jest na tyle dużo, że bez problemu można wybrać taki, który znajduje się w dogodnej dla nas lokalizacji – w całej Polsce jest już ich ponad 7000.

Paczkomaty InPost – bezpieczeństwo i atrakcyjne ceny

Paczkomaty InPost pozwalają na wygodne dostarczenie paczek na terenie całego kraju. Nadana przez klienta przesyłka jest zawsze bezpieczna niezależnie od wartości i gabarytów. Istnieje także możliwość dodatkowego ubezpieczenia paczki.

Paczkomaty InPost to jedne z najatrakcyjniejszych cenowo rozwiązań na rynku. Jak jeszcze można obniżyć ceny usług? Korzystając z portalu Sendit klienci prywatni i firmy mogą liczyć na rabaty sięgające kilkudziesięciu procent! Ponadto nie ma konieczności podpisywania umowy i określania zapotrzebowania na przesyłki realizowane przez paczkomaty InPost.