Usługa pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna. 

Sprawdź poniżej, jak zmienić kwotę lub numer rachunku do zwrotu pobrania.

Zmiana kwoty pobrania

  1. W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) –> zlecenie należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawną kwotą pobrania. Zleceń niezrealizowanych nie można edytować,
  2. W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy –>Pobrania –>Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku.

Zmiana kwoty pobrania możliwa jest u przewoźników:

  • DPD – tylko na wyższą kwotę,
  • INPOST Kurier – zanim przesyłka otrzyma status zwrot do nadawcy,
  • POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • FEDEX – w każdym przypadku.

Nie ma możliwości anulowania / korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki.
  • DHL.

Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawną kwotą pobrania lub bez niej.

Anulowanie kwoty pobrania

  1. W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera), należy anulować zlecenie i wygenerować nowe bez kwoty pobrania,
  2. W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), możliwe jest zgłoszenie prośby o anulowanie pobrania –> Formularz kontaktowy –> Pobrania –> Zmiana/ anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku

Anulować pobranie można u przewoźników:

  • INPOST   – zanim przesyłka otrzyma status zwrot do nadawcy,
  • POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • FEDEX. 

Nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • DHL.

UWAGA!

  • Przewoźnik nie daje gwarancji wykonania dyspozycji zmiany/anulowania pobrania.
  • Za poprawność danych w zleceniu odpowiada nadawca.
  • W przypadku dyspozycji zmiany / anulowania pobrania, doręczenie może opóźnić się o kilka dni roboczych.

Zmiana numeru rachunku do zwrotu pobrania

Możliwość zmiany numeru rachunku możliwa jest tylko w przypadku, gdy nie został wykonany przelew do Klienta.

  1. W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) zlecenie, należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawnym nr rachunku.
    UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji! 
  2. W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy –> Pobrania –> Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku.
    UWAGA! W przypadku zmiany nr rachunku, gdy przesyłka jest w transporcie, nie ma gwarancji wykonania dyspozycji.