logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Opony

        Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Zamów kuriera

        Zamów kuriera na Sendit.pl

    • kolumna 2
      • firmy kurierskie logotypy

        Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
    • kolumna 1
      • Kurier DHL

        DHL

      • Kurier FedEx

        FedEx

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Kurier

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Punkt

      • Kurier Ambro Express

        Ambro Express

    • kolumna 2
      • Kurier DPD

        DPD Kurier

      • Kurier DPD

        DPD Pickup

      • Kurier Inpost

        InPost Paczkomat

      • Kurier Inpost

        InPost Kurier

      • Kurier Orlen paczka

        Orlen Paczka

  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

    • sadzimy las

      Sadzimy las

  • Śledzenie przesyłek
Zaloguj sięZaloguj się
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Centrum pomocy / Zmiana lub anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku do zwrotu pobrania

Centrum pomocy

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.

centrum pomocy

Wybierz kategorię pomocy

Kategorie

Rozwiń kategorie
  • nadania i doręczenia ikona

    Nadania i doręczenia

  • zasady pakowania przesyłek ikona

    Zasady pakowania przesyłek

  • płatności i rozliczenia ikona

    Płatności i rozliczenia

  • reklamacje ikona

    Reklamacje

  • przewoźnicy wymagania ikona

    Przewoźnicy – wymagania

  • punkty nadania i odbioru ikon

    Punkty nadania i odbioru

  • przesyłki międzynarodowe ikona

    Przesyłki międzynarodowe

  • przesyłka paletowa ikona

    Palety

  • twoje konto ikona

    Twoje konto

  • dla kont firmowych ikona

    Dla kont firmowych

  • Cenniki i regulaminy

Zmiana lub anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku do zwrotu pobrania

Usługa pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna. Zmiana/anulowanie kwoty pobrania nie jest usługą gwarantowaną, dodatkowo nie jest świadczona przez wszystkich przewoźników. Sprawdź poniżej, jak zmienić kwotę lub numer rachunku do zwrotu pobrania. Zmiana kwoty pobrania
  1. W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) –> zlecenie należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawną kwotą pobrania. Zleceń niezrealizowanych nie można edytować,
  2. W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy –>Pobrania –>Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku.
Zmiana kwoty pobrania możliwa jest u przewoźników:
  • DPD – tylko na wyższą kwotę,
  • INPOST Kurier – zanim przesyłka otrzyma status zwrot do nadawcy,
  • AMBRO – w każdym przypadku,
  • FEDEX – w każdym przypadku.
Nie ma możliwości anulowania / korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.
  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki.
  • DHL.
Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawną kwotą pobrania lub bez niej. Anulowanie kwoty pobrania
  1. W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera), należy anulować zlecenie i wygenerować nowe bez kwoty pobrania,
  2. W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), możliwe jest zgłoszenie prośby o anulowanie pobrania –> Formularz kontaktowy –> Pobrania –> Zmiana/ anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku
Anulować pobranie można u przewoźników:
  • INPOST   – zanim przesyłka otrzyma status zwrot do nadawcy,
  • POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • FEDEX. 
UWAGA!
  • Przewoźnik nie daje gwarancji wykonania dyspozycji zmiany/anulowania pobrania.
  • Za poprawność danych w zleceniu odpowiada nadawca.
  • W przypadku dyspozycji zmiany / anulowania pobrania, doręczenie może opóźnić się o kilka dni roboczych.
Zmiana numeru rachunku do zwrotu pobrania Możliwość zmiany numeru rachunku możliwa jest tylko w przypadku, gdy nie został wykonany przelew do Klienta.
  1. W przypadku zlecenia niezrealizowanego (nieodebranego przez kuriera) zlecenie, należy anulować i wprowadzić nowe, z poprawnym nr rachunku. UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji! 
  2. W przypadku zlecenia zrealizowanego (odebranego przez kuriera), należy skontaktować się z nami: Formularz kontaktowy –> Pobrania –> Zmiana / anulowanie kwoty pobrania / zmiana nr rachunku. UWAGA! W przypadku zmiany nr rachunku, gdy przesyłka jest w transporcie, nie ma gwarancji wykonania dyspozycji. 
Wróć do pomocy

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Cennik

  • Ambro Express
  • DHL
  • DPD Kurier
  • DPD Pickup
  • FedEx
  • InPost Kurier
  • InPost Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • Pocztex Kurier
  • Pocztex Punkt

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zmiana ustawień cookie

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.