Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Zamknięcie konta i usunięcie danych
Jeśli chcesz zamknąć konto, ponieważ nie masz aktualnie wysyłki albo napotkałeś problem, nie musisz tego robić. Możesz pozostawić aktywne konto i powrócić do niego, jak tylko zmieni się Twoja sytuacja albo zgłosić do nas swój problem.
Rozważ skontaktowanie się z nami przed zamknięciem konta. Odpowiemy na pytania i rozwiążemy ewentualne problemy wysyłkowe.
Pamiętaj, że zamknięcie konta oznacza brak możliwości wysyłki i brak dostępu do Panelu Klienta. Ponadto utracisz historię zleceń, płatności i kontaktów. Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że masz uregulowane wszystkie należności, a saldo Twojego konta zostało wyzerowane.
Wyjątki dotyczące zamknięcia konta
Nie możemy zamknąć konta i usunąć danych, jeżeli:
- na Twoim koncie jest zaległe saldo,
- masz oczekujące transakcje, oczekujące płatności,
- konieczne jest zachowanie danych konta w celu wykrywania, badania nielegalnych działań i zapobiegania im, musimy zachować dane w związku z wezwaniem lub orzeczeniem sądu.
Jeżeli z jakichkolwiek powodów usunięcie danych jest niemożliwe, będziemy je przechowywać zgodnie z postanowieniami Polityki prywatności.
Gdzie zgłosić prośbę o zamknięcie konta
Napisz na skrzynkę [email protected]. Zamknięcie konta i usunięcie danych trwa do 30 dni od wpłynięcia prośby. Po zamknięciu konta otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem.