Jeśli chcesz zamknąć konto, ponieważ nie masz aktualnie wysyłki albo napotkałeś problem, nie musisz tego robić. Możesz pozostawić aktywne konto i powrócić do niego, jak tylko zmieni się Twoja sytuacja, albo zgłosić do nas swój problem.

Rozważ skontaktowanie się z nami przed zamknięciem konta. Odpowiemy na pytania i rozwiążemy ewentualne problemy wysyłkowe: biuro@sendit.pl

Pamiętaj, że zamknięcie konta oznacza brak możliwości wysyłki i brak dostępu do Panelu Klienta. Ponadto utracisz historię zleceń, płatności i kontaktów. Jeśli mimo to chcesz zamknąć konto, upewnij się, że masz uregulowane wszystkie należności, a saldo Twojego konta zostało wyzerowane.

Wyjątki dotyczące zamknięcia konta. Nie możemy zamknąć konta i usunąć danych, jeżeli:

  • na Twoim koncie jest zaległe saldo,
  • masz oczekujące transakcje, oczekujące płatności,
  • konieczne jest zachowanie danych konta w celu wykrywania, badania nielegalnych działań i zapobiegania im,
  • musimy zachować dane w związku z wezwaniem lub orzeczeniem sądu.

Jeżeli z jakichkolwiek powodów usunięcie danych jest niemożliwe, będziemy je przechowywać zgodnie z postanowieniami Polityki prywatności.

 Gdzie zgłosić prośbę o zamknięcie konta?
Napisz na skrzynkę iodo@sendit.pl. Zamknięcie konta i usunięcie danych trwa do 30 dni od wpłynięcia prośby. Po zamknięciu konta otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem.