logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Opony

        Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Zamów kuriera

        Zamów kuriera na Sendit.pl

    • kolumna 2
      • firmy kurierskie logotypy

        Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
    • kolumna 1
      • Kurier DHL

        DHL

      • Kurier FedEx

        FedEx

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Kurier

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Punkt

      • Kurier Ambro Express

        Ambro Express

    • kolumna 2
      • Kurier DPD

        DPD Kurier

      • Kurier DPD

        DPD Pickup

      • Kurier Inpost

        InPost Paczkomat

      • Kurier Inpost

        InPost Kurier

      • Kurier Orlen paczka

        Orlen Paczka

  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

    • sadzimy las

      Sadzimy las

  • Śledzenie przesyłek
Zaloguj sięZaloguj się
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Centrum pomocy / UPS Access Point – nadanie i odbiór w punkcie

Centrum pomocy

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.

centrum pomocy

Wybierz kategorię pomocy

Kategorie

Rozwiń kategorie
  • nadania i doręczenia ikona

    Nadania i doręczenia

  • zasady pakowania przesyłek ikona

    Zasady pakowania przesyłek

  • płatności i rozliczenia ikona

    Płatności i rozliczenia

  • reklamacje ikona

    Reklamacje

  • przewoźnicy wymagania ikona

    Przewoźnicy – wymagania

  • punkty nadania i odbioru ikon

    Punkty nadania i odbioru

  • przesyłki międzynarodowe ikona

    Przesyłki międzynarodowe

  • przesyłka paletowa ikona

    Palety

  • twoje konto ikona

    Twoje konto

  • dla kont firmowych ikona

    Dla kont firmowych

  • Cenniki i regulaminy

UPS Access Point – nadanie i odbiór w punkcie

Ważne! Od 2 października 2022 r. do 14 stycznia 2023 r. UPS wprowadza dopłatę sezonową do przesyłek przekraczających dozwolone limity. „Oversize” może wynieść nawet 2447 zł netto. Prosimy o uważność w zakresie sprawdzania wymiarów i wagi przesyłek.

Access Point to usługa, w której przynajmniej jedna strona transportu to punkt. Punkty Access Point, to lokalizacje lokalnych partnerów UPS.

Przesyłka może zostać:

  • nadana w punkcie Access Point i doręczona pod drzwi odbiorcy (Punkt-Drzwi),
  • nadana w punkcie Access Point i doręczona do punktu Access Point (Punkt-Punkt),
  • odebrana od nadawcy i doręczona do punktu Access Point (Drzwi-Punkt),

Jak nadać przesyłkę?

  1. Załóż bezpłatne konto w Sendit.
  2. Zaloguj się do konta. Wybierz przycisk Wyślij przesyłkę, podaj kraj odbioru i doręczenia oraz wybierz przewoźnika UPS Access Point i jeden ze sposobów nadania i odbioru przesyłki.
    Punkt-Drzwi
    Nadana w punkcie i doręczona pod drzwi odbiorcy – nadawca zanosi przesyłkę do punktu, a kurier doręcza ją pod adres odbiorcy.

    Punkt-Punkt
    Nadana w punkcie i doręczona do punktu – nadawca zanosi przesyłkę do punktu, a odbiorca odbiera ją samodzielnie ze wskazanego punktu.
    Drzwi-Punkt
    Odebrana od nadawcy i doręczona do punktu – kurier przyjeżdża po przesyłkę do nadawcy, a odbiorca odbiera ją samodzielnie ze wskazanego punktu.
  3. W kolejnych krokach określ rodzaj przesyłki, podaj parametry, adres nadania i dostawy oraz dane kontaktowe nadawcy i odbiorcy. W zależności od wybranej opcji, rodzaju usługi –> Wybierz punkt nadania / Wybierz punkt dostawy.

W sekcji Nadanie przesyłki:

a) dla usługi dostawa z punktu do drzwi oraz dostawa z punktu do punktu – wygeneruj list przewozowy UPS bez zamawiania kuriera:

  • Wybierz dogodny punkt nadania,
  • Pobierz i wydrukuj list przewozowy oraz potwierdzenie nadania,
  • List przewozowy umieść w kangurku i naklej na paczkę,
  • Przygotuj paczkę i zanieś do wybranego z mapy punktu nadania.

b) dla usługi od drzwi do punktu:

  • Zamów kuriera po odbiór przesyłek, określ preferowaną datę i godzinę,
  • Pobierz i wydrukuj list przewozowy oraz potwierdzenie nadania,
  • List przewozowy umieść w kangurku i naklej na paczkę,
  • Przygotuj paczkę dla kuriera.

Zatwierdź przyciskiem Wyślij.

  • Jeśli nie masz wystarczających środków na koncie prepaid, zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24, przez który możesz dokonać przedpłaty za zamówienie. Jeśli posiadasz środki na saldzie w serwisie, zostaną one pobrane automatycznie,
  • Po zaksięgowaniu dokonanej wpłaty lub pobraniu środków dostępnych na saldzie, zamówienie zostanie zarejestrowane.

Założenia wymiarowe – Przesyłka standardowa

  • Do 20 kg wagi rzeczywistej,
  • Maksymalna długość do 97 cm,
  • Najdłuższy bok + (2 x szerokość) + (2 x wysokość) nie przekracza 300 cm.

W ciągu ilu dni mogę dostarczyć paczkę do punktu UPS Access Point?Etykieta UPS nie ma terminu ważności, paczkę można nadać w dowolnym terminie.

W ciągu ilu dni mogę odebrać przesyłkę?

Masz 10 dni kalendarzowych na odbiór paczki, licząc od dnia przekazania przesyłki do punktu UPS Access Point. Jeśli paczka nie zostanie odebrana w podanym terminie, zostanie zwrócona do nadawcy.

Jak zostanę poinformowany o dostarczeniu przesyłki?

Jeśli w zakładce Moje ustawienia w ustawieniach konta zaznaczyłeś opcję powiadomienia o doręczeniu, zostaniesz poinformowany o statusie przesyłki e-mailem.

Czy mogę wybrać dodatkowy punkt?

W usłudze UPS Access Point nie ma możliwości wskazania zapasowego punktu UPS Access Point, do którego może nastąpić doręczenie.

Wróć do pomocy

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Cennik

  • Ambro Express
  • DHL
  • DPD Kurier
  • DPD Pickup
  • FedEx
  • InPost Kurier
  • InPost Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • Pocztex Kurier
  • Pocztex Punkt

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zmiana ustawień cookie

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.