Przeksięgowanie

Jeżeli chcesz przenieść dostępne środki (przeksięgować), z jednego konta na drugie, zwróć się z prośbą o przeksięgowanie środków za pośrednictwem formularza kontaktowego. Wybierz:

W formularzu kontaktowym należy wskazać:

  • numer ID konta, z którego mają zostać przeksięgowane środki,
  • numer ID konta, na które mają zostać przeksięgowane środki,
  • kwotę przeksięgowania (nie może być większa niż aktualne saldo).

Wymagania:

  • prośba musi zostać przekazana przez osobę zalogowaną,
  • przeksięgowanie musi dotyczyć tej samej firmy (ten sam numer NIP).

Zwrot środków

Jeżeli chcesz by środki dostępne na koncie w Sendit, zostały zwrócone, wystarczy że napiszesz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego w zakładce Kontakt. Wybierz:

W formularzu kontaktowym należy wskazać:

  • kwotę zwrotu środków (nie większa niż aktualne saldo na koncie),
  • numer konta bankowego, na jaki należy zwrócić środki nadpłacone.

Wymagania:

  • prośba musi zostać przekazana przez osobę zalogowaną.

W przypadku otrzymania faktury korygującej, kwota korekty zwracana jest na saldo konta w Sendit, więc może zostać wykorzystana do regulowania płatności za przyszłe/bieżące zlecenia.