Przeadresowanie przesyłki to usługa dodatkowo płatna możliwa w przypadku:
- błędnego zaadresowania,
- gdy zachodzi potrzeba dostarczenia jej pod inny adres,
- gdy trzeba doprecyzować adres (np. gdy brakuje numeru budynku/lokalu).
Nie wszystkie firmy kurierskie oferują usługę przeadresowania.
Przeadresowanie
W przypadku, gdy błędnie zaadresujesz przesyłkę, masz do wyboru następujące opcje:
- Kurier nie odebrał jeszcze twojej przesyłki: anuluj zlecenie w systemie i załóż nowe z poprawnymi danymi adresowymi.
- Kurier odebrał przesyłkę: zgłoś dyspozycję za pomocą formularza. Przeadresowanie przesyłki wiąże się z dodatkową opłatą wg. stawek operatora.
- Kurier InPost odebrał przesyłkę: wypełnij formularz przeadresowania dla INPOST. Uzupełnij wymagane pola, podpisz i odeślij zeskanowany dokument za pomocą formularza kontaktowego. Kategoria: Nadania i Doręczenia > Temat: Przeadresowanie> Formularz: Przeadresowanie.
Ważne! Dyspozycję przeadresowania można zgłosić dopiero po dotarciu przesyłki na magazyn doręczający. Należy pamiętać, że nie ma gwarancji wykonania dyspozycji przeadresowania. Przewoźnik zrealizuje ją w miarę swoich możliwości operacyjnych.
Zwrot do nadawcy
W celu zwrotu przesyłki do nadawcy konieczne jest przesłanie dyspozycji poprzez formularz zgłoszeniowy: Kategoria: Nadania i Doręczenia > Temat: Zwrot do nadawcy > Formularz: Zwrot do nadawcy
Niektórzy przewoźnicy dyspozycje dotyczące przesyłek, przyjmują dopiero po pierwszej nieudanej próbie doręczenia.
TERAZ CZYTASZ
Przeadresowanie / zwrot do nadawcy
Powrót