Przeadresowanie przesyłki to usługa możliwa w przypadku:

  • błędnego zaadresowania,

  • gdy zachodzi potrzeba dostarczenia jej pod inny adres,

  • gdy trzeba doprecyzować adres (np. gdy brakuje numeru budynku/lokalu).

Nie wszystkie firmy kurierskie oferują usługę przeadresowania.

Przeadresowanie/ Opłata za zmianę adresu*

W przypadku, gdy błędnie zaadresujesz przesyłkę, masz do wyboru następujące opcje:

  • Kurier nie odebrał jeszcze twojej przesyłki: anuluj zlecenie w systemie i załóż nowe z poprawnymi danymi adresowymi.
  • Kurier odebrał przesyłkę: zgłoś dyspozycję za pomocą formularza. Przeadresowanie przesyłki wiąże się z dodatkową opłatą wg. stawek operatora.
  • InPost – Kurier odebrał przesyłkę: zgłoś dyspozycję za pomocą załączonego formularza. Uzupełnij wymagane pola, podpisz i odeślij zeskanowany dokument za pomocą formularza kontaktowego, dostępnego w zakładce Kontakt.
    Kategoria: Nadania i Doręczenia
    Przeadresowanie: Przeadresowanie
    Formularz: Przeadresowanie

Załącz podpisany i uzupełniony dokument. *Przeadresowanie/ Opłata za zmianę adresu – usługa płatna zgodnie z Cennikiem.

Ważne!
Dyspozycję przeadresowania można zgłosić dopiero po dotarciu przesyłki na magazyn doręczający. Należy pamiętać, że nie ma gwarancji wykonania dyspozycji przeadresowania. Przewoźnik zrealizuje ją w miarę swoich możliwości operacyjnych.

Zwrot do nadawcy
W celu zwrotu przesyłki do nadawcy, konieczne jest przesłanie dyspozycji poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny w zakładce Kontakt

Kategoria: Nadania i Doręczenia
Temat: Zwrot do nadawcy
Formularz: Zwrot do nadawcy

Niektórzy przewoźnicy dyspozycje dotyczące przesyłek, przyjmują dopiero po pierwszej nieudanej próbie doręczenia.

Załączniki: