Powiadomienia – Bądź na bieżąco!
Codziennie monitorujemy i analizujemy terminowość odbiorów i doręczeń tysięcy przesyłek. 

Sprawdzamy, który przewoźnik terminowo odbiera i dostarcza paczki, a który miewa opóźnienia. Przeanalizowaliśmy te dane, aby zidentyfikować trendy i określić, którzy przewoźnicy są pod tym względem najlepsi, a którzy miewają problemy. Efektem analiz naszego zespołu jest nowa funkcjonalność w formularzu wysyłkowym – Powiadomienia.

Ich zadaniem jest ostrzegać przed ryzykiem opóźnień w doręczaniu / odbiorze przesyłki podczas podawania danych adresowych przesyłki.

Jak zapobiec opóźnieniu w odbiorze lub doręczeniu przesyłki?

Jeśli chcesz zminimalizować ryzyko opóźnień przy odbiorze lub dostarczeniu przesyłki, zapoznaj się z Powiadomieniami w Panelu Klienta. Komunikaty ostrzegają o ryzyku wystąpienia opóźnienia w doręczeniu / odbiorze względem spodziewanego terminu. 

Wyświetlone ostrzeżenia są wynikiem analizy bieżących i historycznych danych czasów odbiorów i doręczeń przez wybranego przewoźnika dla danych kodów pocztowych. Przedstawiają podwyższone ryzyko wystąpienia opóźnienia doręczenia / odbioru względem spodziewanego terminu.

Jak to działa?

  • Na formularzu wysyłkowym uzupełnij pola z kodem pocztowym i wybierz przewoźnika.
  • Jeżeli pojawią się utrudnienia dla przewoźnika i kodu pocztowego, informacje o tym znajdą się pod sekcją adresów (7 – adres nadania i dostawy).
  • Alert czerwony – możliwe opóźnienia do 48 h.
  • Alert pomarańczowy – możliwe opóźnienia do 24 h.
  • Jeśli pod adresem nie widnieje powiadomienie, usługa funkcjonuje bez opóźnień.

Widzę komunikat – co dalej?

Jeśli dla wybranego przewoźnika i kodu pocztowego pojawi się komunikat, ostrzeżenie o możliwym opóźnieniu, to:

  • wybierz innego przewoźnika dla którego nie zaobserwowaliśmy opóźnień,
  • jeśli wybierzesz kuriera z ostrzeżeniem, miej świadomość możliwości opóźnień.