Usługa Pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna. Przesyłkę za pobraniem nadasz tak samo, jak każdą inną przesyłkę, musisz tylko zaznaczyć w formularzu usługę dodatkową: Pobranie, określić kwotę pobrania oraz podać numer rachunku bankowego, na który mają trafić pieniądze. 

Zobacz poniżej, jak wysłać przesyłkę za pobraniem.

  • Zaloguj się do Sendit i kliknij Wyślij przesyłkę.
  • Uzupełnij wymagane informacje, a w sekcji Dodatkowe informacje i usługi, wprowadź kwotę pobrania.
  • Kwotę pobrania należy wpisać bez spacji – ciąg cyfr ewentualnie z przecinkiem. 
    np. 2000 PLN lub 2000,09 PLN
  • Jeśli wybrana została usługa DHL, FedEx, INPOST – w sekcji Dodatkowe informacje i usługi trzeba uzupełnić również pole Deklaracja wartości. Kwota deklarowanej wartości nie może być niższa niż kwota pobrania.
  • Wybierz  z listy bądź wprowadź nowy numer konta do zwrotu pobrania. 
    UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji!
    Komunikat Usługa pobranie wymaga podania prawidłowego numeru konta bankowego. – oznacza, że wprowadzony numer konta nie istnieje, bądź jest zagraniczny.
  • Następnie, wybierz przewoźnika, wprowadź adres odbioru i dostawy i Wyślij – Gotowe!

Ważne! Przypominamy, że nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • DHL,
  • Orlen Paczka.

Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawną kwotą pobrania lub bez niej.