Usługa Pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna.

Zobacz poniżej, jak złożyć przesyłkę za pobraniem.

  1. Zaloguj się do Sendit i kliknij Wyślij przesyłkę.
  2. Uzupełnij wymagane informacje, a w sekcji Dodatkowe informacje i usługi, wprowadź kwotę pobrania.
  3. Kwotę pobrania należy wpisać bez spacji – ciąg cyfr ewentualnie z przecinkiem.Przykład

    ŹLE

    DOBRZE

    2 000 PLN

    2000 PLN
    2.000 PLN

    2000,09 PLN

     

  4. Jeśli wybrałeś usługę DHL, FedEx, INPOST – w sekcji Dodatkowe informacje i usługi uzupełnij również pole Deklaracja wartości. Kwota deklarowanej wartości nie może być niższa niż kwota pobrania.
  5. Wybierz z listy, bądź wprowadź nowy numer konta do zwrotu pobrania.UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji!
    Komunikat Usługa pobranie wymaga podania prawidłowego numeru konta bankowego. – Oznacza, że wprowadziłeś numer konta, który nie istnieje, bądź wprowadziłeś zagraniczny numer konta.
  6. Następnie, wybierz przewoźnika, wprowadź adres odbioru i dostawy i WyślijGotowe!

Ważne!

Przypominamy, że nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX Ekspres 24 i KURIER 48 POCZTY POLSKIEJ – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • DHL.

Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawną kwotą pobrania lub bez niej.