logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Opony

        Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Zamów kuriera

        Zamów kuriera na Sendit.pl

    • kolumna 2
      • firmy kurierskie logotypy

        Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
    • kolumna 1
      • Kurier DHL

        DHL

      • Kurier FedEx

        FedEx

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Kurier

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Punkt

      • Kurier Ambro Express

        Ambro Express

    • kolumna 2
      • Kurier DPD

        DPD Kurier

      • Kurier DPD

        DPD Pickup

      • Kurier Inpost

        InPost Paczkomat

      • Kurier Inpost

        InPost Kurier

      • Kurier Orlen paczka

        Orlen Paczka

  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

    • sadzimy las

      Sadzimy las

  • Śledzenie przesyłek
Zaloguj sięZaloguj się
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Centrum pomocy / Jak wysłać paczkę za pobraniem?

Centrum pomocy

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.

centrum pomocy

Wybierz kategorię pomocy

Kategorie

Rozwiń kategorie
  • nadania i doręczenia ikona

    Nadania i doręczenia

  • zasady pakowania przesyłek ikona

    Zasady pakowania przesyłek

  • płatności i rozliczenia ikona

    Płatności i rozliczenia

  • reklamacje ikona

    Reklamacje

  • przewoźnicy wymagania ikona

    Przewoźnicy – wymagania

  • punkty nadania i odbioru ikon

    Punkty nadania i odbioru

  • przesyłki międzynarodowe ikona

    Przesyłki międzynarodowe

  • przesyłka paletowa ikona

    Palety

  • twoje konto ikona

    Twoje konto

  • dla kont firmowych ikona

    Dla kont firmowych

  • Cenniki i regulaminy

Jak wysłać paczkę za pobraniem?

Usługa Pobranie (COD) jest dostępna dla wszystkich usług krajowych i jest dodatkowo płatna. Przesyłkę za pobraniem nadasz tak samo, jak każdą inną przesyłkę, musisz tylko zaznaczyć w formularzu usługę dodatkową: Pobranie, określić kwotę pobrania oraz podać numer rachunku bankowego, na który mają trafić pieniądze. To wciąż preferowany wybór dla wielu osób dokonujących transakcji online!

Wysłanie paczki za pobraniem, czyli płatność przy doręczeniu przesyłki

Płatność za towar i transport w momencie odbioru paczki, czyli wysyłka paczki za pobraniem to rozwiązanie wybierane przez niektórych klientów kupujących w sieci i wykazujących ograniczone zaufanie do sprzedawcy. Do momentu doręczenia przesyłki nabywca nie ponosi żadnych kosztów, więc ogranicza teoretyczne ryzyko oszustwa. Warto udostępniać paczkę pobraniową kupującym, którzy sobie tego życzą. Jak nadać paczkę za pobraniem? To bardzo proste, zwłaszcza na Sendit!

Zobacz poniżej, jak wysłać przesyłkę za pobraniem.

  • Aby rozpocząć nadanie przesyłki za pobraniem, zaloguj się do Sendit i kliknij Wyślij przesyłkę.
  • Uzupełnij wymagane informacje, a w sekcji Dodatkowe informacje i usługi, wprowadź kwotę pobrania.
  • Kwotę pobrania należy wpisać bez spacji – ciąg cyfr ewentualnie z przecinkiem.
    np. 2000 PLN lub 2000,09 PLN
  • Jeśli wybrana została usługa DHL, FedEx, INPOST – w sekcji Dodatkowe informacje i usługi trzeba uzupełnić również pole Deklaracja wartości. Kwota deklarowanej wartości nie może być niższa niż kwota pobrania.
  • Wybierz z listy bądź wprowadź nowy numer konta do zwrotu pobrania.
    UWAGA! Wpisz poprawny numer konta – ciąg cyfr bez spacji!
    Komunikat Usługa pobranie wymaga podania prawidłowego numeru konta bankowego. – oznacza, że wprowadzony numer konta nie istnieje, bądź jest zagraniczny.
  • Następnie, wybierz przewoźnika, wprowadź adres odbioru i dostawy i Wyślij – Gotowe!
  • Po dostarczeniu przesyłki dojdzie do przekazania kurierowi kwoty pobrania i płatności za towar, która wkrótce znajdzie się na podanym przez Ciebie rachunku.

Jak najtaniej nadać paczkę za pobraniem?

Każde nadanie przesyłki kurierem, w tym wysyłka paczki za pobraniem, jest tańsze na Sendit, ponieważ u nas możesz liczyć na niższe stawki wybranej firmy kurierskiej i porównać oferty wielu przewoźników w jednym miejscu.

Nadanie paczki za pobraniem – ile trwa zwrot kwoty pobrania

Wiesz, jak wysłać paczkę za pobraniem, ale zastanawiasz się, ile potrwa zwrot pobrania na Twój rachunek bankowy? Zazwyczaj odbywa się to w ciągu od 3 do 10 dni roboczych od momentu dostarczenia paczki do odbiorcy. Przesyłki realizowane przez różnych przewoźników różnią się terminem zwrotu pobrania.

O tym pamiętaj, zamawiając przesyłkę pobraniową!

Ważne! Przypominamy, że nie ma możliwości anulowania/korygowania kwot pobrania u poniższych przewoźników. Prosimy, aby listy przewozowe zawierały prawidłowe i kompletne dane.

  • UPS,
  • DPD – na niższą kwotę, tj. zmniejszenia lub anulowania,
  • InPost Paczkomaty,
  • POCZTEX – nie ma możliwości dopisania kwoty pobrania po nadaniu przesyłki,
  • DHL.

Jedyną możliwością dokonania zmian jest zwrot przesyłki do nadawcy i jej ponowne nadanie z poprawną kwotą pobrania lub bez niej. W takim przypadku zwrot przesyłki pobraniowej rozpoczyna się kolejnego dnia roboczego.

Wróć do pomocy

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Cennik

  • Ambro Express
  • DHL
  • DPD Kurier
  • DPD Pickup
  • FedEx
  • InPost Kurier
  • InPost Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • Pocztex Kurier
  • Pocztex Punkt

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zmiana ustawień cookie

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.