Nadawanie przesyłki w dzisiejszych czasach jest niezwykle proste – zwłaszcza gdy korzystasz z Sendit.pl i usług InPost. Twoja przesyłka zostanie doręczona szybko i bezproblemowo, gdy: wypełnisz formularz na stronie internetowej, opłacisz przesyłkę, wydrukujesz list przewozowy i okleisz nim paczkę, a potem nadasz ją bezpośrednio w paczkomacie.

Zacznij od wypełnienia wniosku Nadawanie przesyłki przez Sendit należy zacząć od założenia konta w serwisie. Kolejnym krokiem jest  wypełnienie formularza w zakładce NADAJ PACZKĘ. Po wypełnieniu formularza (jeżeli nie masz jeszcze płatności post-paid), automatycznie zostaniesz przekierowany do systemu płatności PayU, aby w bezpieczny i szybki sposób uregulować płatność za przesyłkę.

Jak nadać paczkę w paczkomacie?

Aby nadać paczkę bezpośrednio do paczkomatu InPost należy wybrać tę właśnie opcję na ekranie paczkomatu, podać kod nadania a następnie wpisać lub zeskanować kod paczki.
Dzięki temu otworzy się skrytka, w której będziemy mogli umieścić paczkę.

Szczegółowe informację o tym, jak nadać paczkę w paczkomacie zawarte są na stronie www.paczkomaty.pl Co się dzieje z nieodebraną paczką?

Nieodebrana paczka z paczkomatu kierowana jest do najbliższego oddziału firmy InPost, gdzie następnie przez 3 dni oczekuje na Odbiorcę. Jeżeli nie stawi się On po odbiór- następuje zwrot do Nadawcy. Nieodebrana paczka z oddziału kierowana jest do najbliższego Nadawcy oddziału InPost.

Nadawca ma 14 dni na odebranie Przesyłki Paczkomatowej.