Konto można doładować na dwa sposoby:

  1. Przed wysyłką na określoną w wycenie kwotę lub na większą, np. na cały miesiąc.

  2. W trakcie wysyłki. Zobacz poniżej, jak można doładować konto przed wysyłką:

Sposób 1:
Zaloguj się do Sendit i w sekcji Moje konto, kliknij Doładuj konto.

Sposób 2:

  1. Zaloguj się do Sendit następnie wybierz zakładkę Rozliczenia.
  2. Następnie, w rubrykę kwota doładowania wpisz kwotę, którą chcesz doładować konto, np. 100 zł i Dodaj płatność.
  3. System przenosi na stronę płatności, na której należy wybrać swój bank i zalogować się do niego.
  4. Po doładowaniu konta można rozpocząć nadawanie przesyłki. 


Zobacz poniżej, jak doładować konto w trakcie wysyłki

  1. Zaloguj się do Sendit, uzupełnij dane dotyczące zlecenia, a następnie na końcu strony zatwierdź płatność, wybierając Zapłać.
  2. System przenosi na stronę płatności, na której należy wybrać swój bank i zalogować się do niego. 

UWAGA! W tym przypadku, nie można zmienić kwoty doładowania.