Możesz samodzielnie anulować każdą przesyłkę, która nie została jeszcze odebrana przez kuriera, lub która nie została dostarczona do punktu nadania i odbioru, lub maszyny paczkowej.

Po anulowaniu automatycznie zwracamy środki za nienadaną przesyłkę na saldo klienta, środki można wykorzystać na nadanie kolejnej przesyłki. Jeśli jednak kurier przyjechał już po przesyłkę i okazało się, że paczka była niegotowa lub pod wskazanym adresem nie było Nadawcy, to firma kurierska może naliczyć opłatę za pusty podjazd.

Pamiętaj! Nie możesz anulować przesyłki, którą odebrał już kurier!

Jak anulować zlecenie?

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta i wejdź w zakładkę Zlecenia w panelu bocznym.
  2. Z listy zleceń wybierz te, które chcesz anulować. Następnie kliknij Anuluj zlecenie.
  3. Podaj powód anulowania zlecenia i potwierdź dyspozycję. Status przesyłki zostanie zmieniony na Anulowane.

Ważne!

  • Dla klientów na przedpłacie: W przypadku anulowania zlecenia środki niezwłocznie wracają na subkonto Klienta. 
  • Dla klientów z limitem kredytowym: W przypadku anulowania zlecenia środki wracają niezwłocznie na dostępne saldo.