Jeżeli przesyłka została zafakturowana, tj. masz naliczoną opłatę za przesyłkę, która fizycznie nie została odebrana przez kuriera, bądź została odebrana na wypisanym ręcznie liście przewozowym, to w celu anulowania przesyłki należy wejść w zakładkę Zlecenia, wybrać z listy zlecenie, kliknąć przycisk Szczegóły i wybrać przycisk Anuluj zlecenie.
- Następnie wejść w zakładkę Reklamacje i złożyć reklamację do faktury.
a) Zakładka Reklamacje –> Złóż reklamację,
b) Wybierz powód reklamacji –> Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka) i kliknij Dalej, - Podaj numer faktury i numer listu przewozowego,
- Wybierz z listy anulowaną przesyłkę i zaznacz cenę podstawową oraz dopłatę paliwową, a także wszystkie usługi dodatkowe,
- Na Liście wybranych reklamacji odłożą się wyżej wybrane pozycje. Zweryfikuj wybrane pozycje i potwierdź poprawność, klikając Dalej,
- Uzupełnij informacje o reklamacji.
- Wyślij uzupełniony formularz.
Potwierdzenie złożenia reklamacji wyślemy na podany adres e-mail.
TERAZ CZYTASZ
Jak anulować zafakturowaną przesyłkę?
Powrót