Jeżeli przesyłka została zafakturowana, tj. masz naliczoną opłatę za nie nadaną przesyłkę, a fizycznie nie została odebrana przez kuriera, bądź została odebrana na wypisanym ręcznie liście przewozowym, to w celu anulowania przesyłki należy:

  1. Wejść w zakładkę Zlecenia, wybrać z listy dane zlecenie, kliknąć w przycisk Szczegóły i wybrać przycisk Anuluj zlecenie.
  2. Następnie wejść w zakładkę Reklamacje i złożyć reklamację do faktury.
    a) Zakładka Reklamacje –> Złóż reklamację,
    b) Wybierz powód reklamacji –> Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka) i kliknij Dalej,
  3. Podaj numer faktury i numer listu przewozowego,
  4. Wybierz z listy anulowaną przesyłkę i zaznacz cenę podstawową oraz dopłatę paliwową, a także wszystkie usługi dodatkowe,
  5. Na Liście wybranych reklamacji odłożą się wyżej wybrane pozycje. Zweryfikuj wybrane pozycje i potwierdź poprawność, klikając Dalej,
  6. Uzupełnij informacje o reklamacji.
  7. Wyślij uzupełniony formularz.

Potwierdzenie złożenia reklamacji otrzymasz na maila.