Śledzenie przesyłki jest darmową i szybką usługą, która umożliwia sprawdzenie, gdzie aktualnie znajduje się paczka. Statusy przesyłek otrzymujemy od firm kurierskich. Aktualizujemy je kilka razy dziennie, co 30 minut.

Gdzie jest moja przesyłka?

  • Wejdź na stronę i wybierz zakładkę śledź przesyłkę,
  • Wpisz numer przesyłki,
  • Sprawdź aktualne daty i godziny przekazania paczki.

Co oznaczają statusy przesyłek?

Zanim przesyłka dotrze do odbiorcy, pojawia się w kilku różnych sortowniach. Jest identyfikowana i wprowadzana do systemu. Każda identyfikacja jest odnotowana w systemie. Dzięki temu można na bieżąco śledzić jej status na naszej stronie.

  • Nowe/oczekuje na kuriera
    Zlecenie zostało utworzone, ale paczka jest jeszcze nieodebrana przez kuriera.
  • Odebrana
    Kurier ma już Twoją paczkę i rozpoczyna ona drogę do odbiorcy.
  • W doręczeniu w drodze
    Przesyłka została zeskanowana na magazynie doręczającym i przekazana kurierowi do doręczenia na wskazany adres.
  • Wyjątek
    -kurier podjął pierwszą próbę doręczenia, ale nie było odbiorcy,
    -przesyłka jest błędnie zaadresowana,
    -odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki,
    -przesyłka nie dotarła na magazyn doręczający.
  • Doręczona
    Przesyłka została doręczona do odbiorcy lub przekazana do punktu odbioru.
  • Zwrot do nadawcy
    Przesyłka została zwrócona do nadawcy. Może się tak zdarzyć z kilku powodów:
    -nastąpiły dwie nieudane próby doręczenia
    -odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki
    -na magazynie przewoźnika stwierdzono, że zawartość przesyłki jest niedozwolona w transporcie

Jak zagwarantować doręczenie?

Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoja przesyłka zostanie doręczona do konkretnej godziny lub na wskazany dzień, zobacz poniżej, których przewoźników rekomendujemy.

  • UPS Express Saver – gwarantuje doręczenie przesyłki krajowej, kolejnego dnia roboczego,
  • DHL doręczenie do godziny 12:00 – gwarantuje doręczenie przesyłki krajowej, kolejnego dnia roboczego do wybranej godziny.