Po zalogowaniu do panelu klienta w zakładce Moje ustawienia sprawdzisz i zmienisz dane kontaktowe. 

Jakie dane można zmienić samodzielnie w panelu klienta? 

Panel Klienta > Moje ustawienia > Ustawienia Konta

  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • numer fax,
  • adres korespondencyjny,
  • adres e-mail do wysyłki faktur,
  • numer rachunku bankowego do zwrotu pobrań (COD).

W przypadku zmiany danych firmy (adres, nazwa) bez zmiany numeru NIP dyspozycję zgłosisz przez odpowiedni formularz kontaktowy: Kategoria: Współpraca > Temat: Zmiana NIP/danych firmy > Formularz: Zmiana NIP/danych firmy.

Jakie dane można ustawić jako domyślne?

Informacje ustawione jako domyślne, będą zaciągane każdorazowo podczas nadawania przesyłki.

Panel Klienta > Moje ustawienia > Moje ustawienia domyślne > Dane podstawowe i Domyślny adres odbioru przesyłki

  • Domyślny adres odbioru przesyłki

Panel Klienta > Moje ustawienia > Moje ustawienia domyślne > Domyślne ustawienia przesyłki

  • Domyślne parametry przesyłki (waga, długość i szerokość paczki, zawartość paczki, typ nadania)
  • Domyślny przewoźnik
  • Drukowanie listów przewozowych na drukarkach Zebra

Panel Klienta > Moje ustawienia > Moje ustawienia domyślne > Domyślne powiadomienia o zmianach statusu przesyłki

  • Domyślne powiadomienia o zmianach statusu przesyłki – powiadomienia sms / e-mail dla nadawcy lub odbiorcy