Doręczenie przesyłki może być opóźnione z następujących powodów:
- problemy logistyczne po stronie przewoźnika,
- brak skanu przesyłki na magazynie, bądź przy pobraniu przez kuriera do doręczenia,
- uszkodzenie mechaniczne etykiety (brak możliwości zidentyfikowania przesyłki).
W pierwszej kolejności sprawdź, czym spowodowane jest opóźnienie w doręczeniu przesyłki. Jej status możesz sprawdzić na dwa sposoby:
a) poprzez przycisk Śledź przesyłkę, na stronie głównej,
b) poprzez przycisk Zlecenia w Panelu Klienta.
Jeśli w historii śledzenia przesyłki, nie ma informacji o błędnym adresie doręczenia/ odmowie przyjęcia przez odbiorcę/braku obecności odbiorcy – należy sprawdzić, czy przesyłka ma statusy z bieżącą datą.
W przypadku, gdy:
- przesyłka ma aktualne skany na magazynie przewoźnika i nie jest wydawana do doręczenia, może to wskazywać na problemy logistyczne po stronie firmy kurierskiej. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego w kategorii Nadania i doręczenie
- przesyłka nie ma aktualnych skanów (statusy przesyłki w historii śledzenia nie są aktualne), może to oznaczać, że od przesyłki odkleiła się etykieta, bądź uległa zniszczeniu mechanicznemu. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o interwencję. W treści maila opisz przesyłkę, jej zawartość, opakowanie, naklejki, inne cechy charakterystyczne, które pozwolą łatwo zidentyfikować przesyłkę.
TERAZ CZYTASZ
Dlaczego przesyłka nie jest doręczona?
Powrót