Doręczenie przesyłki może być opóźnione z następujących powodów:

  • problemy logistyczne po stronie przewoźnika,
  • brak skanu przesyłki na magazynie bądź przy pobraniu przez kuriera do doręczenia,
  • uszkodzenie mechaniczne etykiety (brak możliwości zidentyfikowania przesyłki).

W pierwszej kolejności sprawdź, czym spowodowane jest opóźnienie w doręczeniu przesyłki. Jej status możesz sprawdzić na dwa sposoby:

a) poprzez przycisk Śledź przesyłkę, na stronie głównej,

b) poprzez przycisk Zlecenia w Panelu Klienta.

Jeśli w historii śledzenia przesyłki, nie ma informacji o błędnym adresie doręczenia/ odmowie przyjęcia przez odbiorcę/braku obecności odbiorcy –  należy sprawdzić, czy przesyłka ma statusy z bieżącą datą.
W przypadku, gdy:

  • przesyłka ma aktualne skany na magazynie przewoźnika i nie jest wydawana do doręczenia, może to wskazywać na problemy logistyczne po stronie firmy kurierskiej. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego w kategorii Nadania i doręczenie
  • przesyłka nie ma aktualnych skanów (statusy przesyłki w historii śledzenia nie są aktualne), może to oznaczać, że od przesyłki odkleiła się etykieta, bądź uległa zniszczeniu mechanicznemu. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o interwencję. W treści maila opisz przesyłkę, jej zawartość, opakowanie, naklejki, inne cechy charakterystyczne, które pozwolą łatwo zidentyfikować przesyłkę.