W ofercie naszego partnera – platformy Apaczka.pl dostępne są dodatkowe pakiety usług, które pomogą rozwinąć sklep internetowy i lepiej zarządzać procesem wysyłkowym.

Apaczka PRO – co zyskasz?

  • wszystkie zamówienia w jednym wygodnym miejscu;
  • pomoc w rozwiązaniu trudnych spraw;
  • wzrost sprzedaży dzięki personalizacji komunikacji z Twoimi klientami;
  • lojalnych klientów Twojego sklepu dzięki sprawnej obsłudze posprzedażowej;
  • więcej czasu na rozwój swojego biznesu.

PRO Self

Jest dla Ciebie, jeśli masz indywidualną umowę z DPD, FedEx, InPost, DHL lub Pocztex

  • wysyłki przesyłek na warunkach z umów własnych z przewoźnikami, bez limitów;
  • dedykowane wsparcie techniczne;
  • jedno miejsce śledzenia wszystkich przesyłek.

PRO Brand

Wysyłaj przesyłki pod własnym brandem.

  • personalizowane e-maile ze statusem przesyłki;
  • personalizowana strona śledzenia;
  • personalizowana mapa punktów nadania i odbioru.

Dowiedz się więcej o PRO Brand

PRO Returns

90% osób, które miało pozytywne doświadczenie ze zwrotem towaru, deklaruje, że chętnie skorzysta ponownie z usług sprzedawcy*. Zacznij wygodnie obsługiwać zwroty.

  • zautomatyzowany proces zarządzania zwrotami,
  • pełna kontrola zwrotu na każdym etapie procesu,
  • analizy czynników powodujących zwroty.

Dowiedz się więcej o PRO Returns

PRO Help

Kompleksowa oferta obsługi Klienta na poziomie VIP.

  • priorytetowa obsługa;
  • dedykowana infolinia;
  • wsparcie reklamacyjne.

Dowiedz się więcej o PRO Help

PRO Smart

Usługa stworzona z myślą o Klientach, którzy udostępniają na swoich aukcjach na platformie Allegro, metodę dostawy Allegro SMART.

  • wysyłka przesyłek w ramach Allegro Smart bez limitu;
  • obsługa Allegro paczkomaty;
  • jedno miejsce śledzenia wszystkich przesyłek.

Dowiedz się więcej o PRO Smart

Jak skorzystać z Apaczka PRO?

Skontaktuj się z naszą infolinią 22 380-31-90 lub napisz do nas za pomocą formularza.