Sendit logo
logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Przesyłki ekspresowe

        Korzystaj z usług SameDay Delivery

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

    • kolumna 2
      • firmy kurierskie logotypy

        Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

  • Śledzenie przesyłek
Twoje kontoTwoje konto
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Blog / Zmiany technologiczne dla Klientów Sendit.pl

Zmiany technologiczne dla Klientów Sendit.pl

05.07.2021

Zamów kuriera do firmy

Chcąc rozwijać oferty dla Klientów indywidualnych oraz Klientów biznesowych, platforma Sendit.pl wraz z nowym partnerem technologicznym – platformą Apaczka.pl oferują nowe funkcjonalności oraz możliwości brokerskie. Sprawdź, jak możesz skorzystać na tej współpracy biznesowej.

Rok 2020 pokazał nam wszystkim, jak ważna i potrzebna dla utrzymania najwyższych standardów obsługi Klienta oraz podtrzymania wysokiej jakości świadczonych usług jest elastyczność biznesowa. Co więcej – można go nazwać okresem walki o pozycję na dynamicznie ewoluującym rynku krajowym, który ze względu na pandemię koronawirusa wielokrotnie zachwiał się w posadach. To wszystko pokazało nam, co tak naprawdę liczy się w prowadzeniu biznesu. Tym czynnikiem jesteście Wy, nasi Klienci. To o wasze dobro i wygodę staramy się każdego dnia, to dla was chcemy zmieniać się na lepsze.

Dlatego w kolejnym roku – 2021 chcemy zapewnić wam niespotykane dotąd wsparcie technologiczne oraz nowe usługi brokerskie, które jeszcze bardziej uprzyjemnią korzystanie z usług brokerskich i usprawnią dotychczasową pracę.

Z akapitów poniżej dowiesz się, co tobie, jako naszemu najwyższemu dobru, przyniesie partnerstwo technologiczne platformy Sendit.pl z platformą Apaczka.pl.

Spis treści

  • Rozszerzony zakres usług kurierskich – na naszym pokładzie witamy DHL i GEIS
  • Płatność online przez Przelewy24
  • Usprawnienie procesu obsługi Klienta
  • Jedno konto – wielu użytkowników

Rozszerzony zakres usług kurierskich – na naszym pokładzie witamy DHL i GEIS

Do tej pory w ramach korzystania z usług brokerskich w platformie Snedit.pl nasi Klienci mieli do wyboru oferty takich Przewoźników, jak Poczta Polska, FedEx, DPD, InPost, UPS, czy dla przesyłek międzynarodowych – GLS.

Dzięki współpracy z platformą Apaczka.pl zakres dostępnych firm kurierskich zwiększył się o dwóch nowych Przewoźników: DHL oraz GEIS, dedykowany przesyłkom paletowym.

Płatność online przez Przelewy24

Do tej pory płatności online za korzystanie z usług brokera kurierskiego Sendit.pl były obsługiwane przez PayU. Aby jeszcze bardziej uprościć proces płatności za usługi i nadać mu pożądanej elastyczności, kolejną zmianą wynikającą ze współpracy technologicznej, jest zmiana systemu płatności online na Przelewy24. Łatwość obsługiwania płatności internetowych za pomocą tego systemu potwierdza aż 90 proc. badanych, z kolei aż 84 proc. z nich uznaje Przelewy24 jako bezpieczną opcję.

Usprawnienie procesu obsługi Klienta

Obsługa Klienta – zarówno biznesowego jak i indywidualnego – zyskała nową formę. Po zalogowaniu na swoje konto, w zakładce „szczegóły konta” znajdziesz informację o przypisanym do ciebie kodzie telefonicznym oraz twoim indywidualnym ID Klienta. Podając je każdorazowo na początku rozmowy z Działem Współpracy z Klientem przyspieszysz obsługę telefoniczną i realnie wpłyniesz na szybsze rozwiązanie twojego problemu.

Jedno konto – wielu użytkowników

Kolejną nowością, usprawniającą obsługę wysyłki paczek, jest możliwość dodania do jednego konta głównego kilku użytkowników. Zdajemy sobie sprawę z tego, że prowadząc własny biznes w sieci spoczywa na tobie wiele obowiązków i zadań. Dzięki nowej funkcjonalności możesz powierzyć zlecanie wysyłki zamówień internetowych swoim pracownikom lub innym osobom zaufanym, przypisując ich do twojego konta głównego na naszej platformie.

Współpraca technologiczna platform Sendit.pl i Apaczka.pl to także wiele innych uproszczeń zarówno dla Klientów biznesowych, jak i Klientów indywidualnych, którzy chcą nadawać paczki jeszcze szybciej i prościej. O pozostałych zmianach możesz dowiedzieć się z Regulaminu Sendit oraz z komunikatu w aktualnościach, zamieszczonym na stronie głównej platformy.

Wróć do wszystkich wpisów

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekspresowe
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę
Sendit logo

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.