Chcąc rozwijać oferty dla Klientów indywidualnych oraz Klientów biznesowych, platforma Sendit.pl wraz z nowym partnerem technologicznym – platformą Apaczka.pl oferują nowe funkcjonalności oraz możliwości brokerskie. Sprawdź, jak możesz skorzystać na tej współpracy biznesowej.

Rok 2020 pokazał nam wszystkim, jak ważna i potrzebna dla utrzymania najwyższych standardów obsługi Klienta oraz podtrzymania wysokiej jakości świadczonych usług jest elastyczność biznesowa. Co więcej – można go nazwać okresem walki o pozycję na dynamicznie ewoluującym rynku krajowym, który ze względu na pandemię koronawirusa wielokrotnie zachwiał się w posadach. To wszystko pokazało nam, co tak naprawdę liczy się w prowadzeniu biznesu. Tym czynnikiem jesteście Wy, nasi Klienci. To o wasze dobro i wygodę staramy się każdego dnia, to dla was chcemy zmieniać się na lepsze. 

Dlatego w kolejnym roku – 2021 chcemy zapewnić wam niespotykane dotąd wsparcie technologiczne oraz nowe usługi brokerskie, które jeszcze bardziej uprzyjemnią korzystanie z usług brokerskich i usprawnią dotychczasową pracę. 

Z akapitów poniżej dowiesz się, co tobie, jako naszemu najwyższemu dobru, przyniesie partnerstwo technologiczne platformy Sendit.pl z platformą Apaczka.pl.

Rozszerzony zakres usług kurierskich – na naszym pokładzie witamy DHL i GEIS

Do tej pory w ramach korzystania z usług brokerskich w platformie Snedit.pl nasi Klienci mieli do wyboru oferty takich Przewoźników, jak Poczta Polska, FedEx, DPD, InPost, UPS, czy dla przesyłek międzynarodowych – GLS. 

Dzięki współpracy z platformą Apaczka.pl zakres dostępnych firm kurierskich zwiększył się o dwóch nowych Przewoźników: DHL oraz GEIS, dedykowany przesyłkom paletowym:

Płatność online przez Przelewy24

Do tej pory płatności online za korzystanie z usług brokera kurierskiego Sendit.pl były obsługiwane przez PayU. Aby jeszcze bardziej uprościć proces płatności za usługi i nadać mu pożądanej elastyczności, kolejną zmianą wynikającą ze współpracy technologicznej, jest zmiana systemu płatności online na Przelewy24. Łatwość obsługiwania płatności internetowych za pomocą tego systemu potwierdza aż 90 proc. badanych, z kolei aż 84 proc. z nich uznaje Przelewy24 jako bezpieczną opcję.

Usprawnienie procesu obsługi Klienta

Obsługa Klienta – zarówno biznesowego jak i indywidualnego – zyskała nową formę. Po zalogowaniu na swoje konto, w zakładce “szczegóły konta” znajdziesz informację o przypisanym do ciebie kodzie telefonicznym oraz twoim indywidualnym ID Klienta. Podając je każdorazowo na początku rozmowy z Działem Współpracy z Klientem przyspieszysz obsługę telefoniczną i realnie wpłyniesz na szybsze rozwiązanie twojego problemu.

Jedno konto – wielu użytkowników

Kolejną nowością, usprawniającą obsługę wysyłki paczek, jest możliwość dodania do jednego konta głównego kilku użytkowników. Zdajemy sobie sprawę z tego, że prowadząc własny biznes w sieci spoczywa na tobie wiele obowiązków i zadań. Dzięki nowej funkcjonalności możesz powierzyć zlecanie wysyłki zamówień internetowych swoim pracownikom lub innym osobom zaufanym, przypisując ich do twojego konta głównego na naszej platformie. 

Współpraca technologiczna platform Sendit.pl i Apaczka.pl to także wiele innych uproszczeń zarówno dla Klientów biznesowych, jak i Klientów indywidualnych, którzy chcą nadawać paczki jeszcze szybciej i prościej. O pozostałych zmianach możesz dowiedzieć się z Regulaminu Sendit oraz z komunikatu w aktualnościach, zamieszczonym na stronie głównej platformy.