Sendit logo
logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

    • kolumna 2
      • firmy kurierskie logotypy

        Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

  • Śledzenie przesyłek
Twoje kontoTwoje konto
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Blog / Jak korzystać ze śledzenia przesyłek od Sendit.pl?

Jak korzystać ze śledzenia przesyłek od Sendit.pl?

16.04.2019 Klient e-biznes

tracking

Często wysyłasz paczki do znajomych lub rodziny? Prowadzisz sprzedaż wysyłkową przez internet? Chcesz zadbać o perfekcyjną obsługę klientów i w każdym momencie z łatwością udzielić informacji na temat statusu ich paczki? W Sendit dbamy o te potrzeby, niezależnie od tego, z usług którego z naszych partnerów korzystasz. Dowiedz się, jak działa dostępny na naszej platformie tracking przesyłek!

Spis treści

  • Dlaczego warto korzystać z trackingu przesyłek na Sendit.pl?
  • Zakładka „Moje przesyłki”
  • Jak działa tracking przesyłek na Sendit.pl?

Dlaczego warto korzystać z trackingu przesyłek na Sendit.pl?

Jeśli prowadzisz handel w sieci, Twoja rola nie kończy się na przygotowaniu i wysłaniu zamówienia. Transakcja dochodzi do skutku dopiero, gdy klient otrzyma przesyłkę. W Sendit korzystamy z usług sprawdzonych partnerów i realizowane przez nich zlecenia bez problemu i szybko docierają na miejsce. Jednak niektórzy klienci są niecierpliwi i potrzebują rzetelnego źródła informacji. Twoim obowiązkiem, jako sprzedawcy jest ich udzielenie. Dzięki trackingowi dostępnemu na naszym portalu, natychmiast zorientujesz się w sytuacji i przekażesz swojemu odbiorcy wszystkie niezbędne informacje. Korzystając z opcji śledzenia paczki bezpośrednio w swoim panelu użytkownika, nie musisz zaglądać na strony firm kurierskich, realizujących Twoje zlecenia. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w jednym miejscu i natychmiast poinformujesz o tym swojego klienta!

Zakładka „Moje przesyłki”

Jeśli chcesz skorzystać z trackingu przesyłek, który udostępniamy, wystarczy, że zalogujesz się do swojego indywidualnego konta na platformie Sendit. W prawym górnym rogu strony dostrzeżesz pomarańczowy przycisk ” Moje przesyłki”. Doprowadzi Cię on do podstrony zawierającej listę wszystkich aktualnie realizowanych zamówień, nadanych z pomocą platformy Sendit.pl.

Każdy wiersz oznacza kolejną przesyłkę. W kolumnach znajdziesz z kolei odpowiadające zleceniu informacje – przede wszystkim numer zamówienia. Oprócz tego między innymi dane odbiorcy i datę wysłania paczki. W każdej chwili możesz wydrukować wybrane przez Ciebie informacje lub stworzyć odpowiedni protokół przesyłek. Zakładka umożliwia również ponowienie identycznego zlecenia oraz jego reklamację, jeśli coś poszło nie tak. Jednak jakiekolwiek problemy związane ze zleceniami realizowanymi przez naszych partnerów zdarzają się naprawdę rzadko.

Jak działa tracking przesyłek na Sendit.pl?

W ostatniej kolumnie każdego wiersza znajdziesz ikonę z lupką oznaczającą szczegóły zlecenia. Po kliknięciu w lupkę zyskasz dostęp do jeszcze bardziej szczegółowych informacji na temat każdej przesyłki. Między innymi adresy, terminy, numery rachunków bankowych oraz parametry przesyłki. Na samym dole znajdziesz natomiast sekcję zatytułowaną „historia zlecenia”.

Tracking paczki na Sendit.pl jest niezwykle drobiazgowy. Czasy zmiany statusów wyświetlają się z dokładnością co do minuty. Oprócz poznania aktualnej lokalizacji i statusu paczki, dowiesz się również szczegółów takich jak realizacja płatności, wygenerowanie listu przewozowego, a także informacji związanych z pobraniem, jeżeli zlecenie miało właśnie taki charakter. To znacznie więcej niż zwykły tracking. W razie potrzeby wszystkie dostępne dane możesz przesłać do klienta, aby zapoznał się ze szczegółowym statusem zlecenia. Tracking przesyłek na Sendit.pl to bardzo wygodne rozwiązanie, które dodatkowo pozwoli Ci zyskać na wiarygodności w oczach Twoich kontrahentów.

Sprawdź naszą stronę do śledzenia przesyłek:
Śledzenie przesyłek

Wróć do wszystkich wpisów

Kategorie

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę
Sendit logo

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-797), ul. Klimczaka 1. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.