logowanie ikona Zaloguj się
Załóż konto
  • Oferta
    • kolumna 1
      • przesyłki krajowe ikona

        Przesyłki krajowe

        Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy

      • przesyłki bez etykiety ikona

        Przesyłki bez etykiety

        Koniec z drukowaniem listu przewozowego

      • przesyłki punktowe ikona

        Przesyłki punktowe

        Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie

      • przesyłki ekologiczne ikona

        Przesyłki ekologiczne

        Usługi kurierskie w duchu eko

      • Przesyłki do Ukrainy ikona

        Przesyłki do Ukrainy

        Wyślij paczkę do Ukrainy

      • przesyłka paletowa ikona

        Przesyłki paletowe

        Zlecaj transport europalet i półpalet

      • przesyłki międzynarodowe ikona

        Przesyłki międzynarodowe

        Wysyłaj paczki za granicę

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Opony

        Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!

      • przesyłki ekspresowe ikona

        Zamów kuriera

        Zamów kuriera na Sendit.pl

    • kolumna 2
      • firmy kurierskie logotypy

        Nasi przewoźnicy

      • Sprawdź ofertę dla firm na Apaczka.pl
  • Cennik
    • kolumna 1
      • Kurier DHL

        DHL

      • Kurier FedEx

        FedEx

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Kurier

      • Kurier Pocztex

        Pocztex Punkt

      • Kurier Ambro Express

        Ambro Express

    • kolumna 2
      • Kurier DPD

        DPD Kurier

      • Kurier DPD

        DPD Pickup

      • Kurier Inpost

        InPost Paczkomat

      • Kurier Inpost

        InPost Kurier

      • Kurier Orlen paczka

        Orlen Paczka

  • Pomoc
    • centrum pomocy ikona

      Centrum pomocy

    • jak pakować przesyłki ikona

      Jak pakować przesyłki

    • reklamacje ikona

      Proste zwroty

    • kontakt ikona

      Kontakt

  • O nas
    • o nas ikona

      Poznaj Sendit

    • aktualności ikona

      Aktualności

    • blog ikona

      Blog

    • sadzimy las

      Sadzimy las

  • Śledzenie przesyłek
Zaloguj sięZaloguj się
  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Sendit.pl / Śledzenie przesyłek / Przesyłki OLX – tracking na Sendit.pl

Przesyłki OLX – tracking na Sendit.pl

śledzenie

Paczka od 9,89 zł brutto

To proste!

Jak wysłać paczkę?

ikona box

Spakuj paczkę, wypełnij formularz

ikona money

Zapłać
za przesyłkę

Naklej etykietę lub
napisz kod

ikona hand-holding-box

Nadaj u kuriera
lub w punkcie

Załóż darmowe konto
Przesyłka OLX

Przesyłka OLX

Przesyłka OLX to sprawne wysyłanie towarów sprzedanych za pośrednictwem OLX i ich wygodne odbieranie przez Kupujących. Paczkę nadasz i odbierzesz z dowolnego punktu w Polsce za pomocą:

  • Orlen Paczka — Kioski Ruch, Punkty Partnerskie Orlen Paczki, Automaty Paczkowe oraz wybrane stacje paliw ORLEN,
  • Poczta Polska — urzędy pocztowe, stacje paliw ORLEN, kioski Ruch, Delikatesy Centrum, Lewiatan, ABC, Biedronka, sklepy Żabka (część punktów Żabka jest otwarta w niedziele i święta).
  • InPost  — Paczkomat® oraz PaczkoPunkty.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy przesyłka Orlen Paczka zostanie doręczona?

Rozwiń odpowiedź Zwiń odpowiedź

Sprzedający OLX ma 24 godziny, aby potwierdzić sprzedaż zamówienia. Następnie w ciągu 72 godzin powinien nadać przesyłkę. Jeśli przewoźnikiem jest Orlen Paczka, to paczka powinna być gotowa do odbioru w ciągu 4 dni roboczych (od dnia nadania). Jeśli minął już przewidywany termin doręczenia, a status przesyłki się nie zmienia, skontaktuj się z obsługą OLX przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://pomoc.olx.pl/hc/pl/requests/new

Kiedy przesyłka Poczta Polska zostanie doręczona?

Rozwiń odpowiedź Zwiń odpowiedź

Sprzedający OLX ma 24 godziny, aby potwierdzić sprzedaż zamówienia. Następnie w ciągu 72 godzin powinien nadać przesyłkę. Jeśli przewoźnikiem jest Poczta Polska, to paczka powinna być gotowa do odbioru w ciągu 3- 4 dni roboczych (od dnia nadania). Jeśli minął już przewidywany termin doręczenia, a status przesyłki się nie zmienia, skontaktuj się z obsługą OLX przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://pomoc.olx.pl/hc/pl/requests/new

Kiedy przesyłka InPost zostanie doręczona?

Rozwiń odpowiedź Zwiń odpowiedź

Sprzedający OLX ma 24 godziny, aby potwierdzić sprzedaż zamówienia. Następnie w ciągu 72 godzin powinien nadać przesyłkę. Jeśli przewoźnikiem jest InPost, to paczka powinna być gotowa do odbioru do 5 dni roboczych (od dnia nadania). Jeśli minął już przewidywany termin doręczenia, a status przesyłki się nie zmienia, skontaktuj się z obsługą OLX przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://pomoc.olx.pl/hc/pl/requests/new

Gdzie znajdę kod potrzebny do odbioru paczki?

Rozwiń odpowiedź Zwiń odpowiedź

Kod wysyłany jest w wiadomości SMS na numer telefonu wskazany podczas składania zamówienia, w wiadomości e-mail, a w przypadku InPost Paczkomat® 24/7 kod odbioru znajdziesz także w aplikacji InPost. Jeśli kod do Ciebie nie dotarł skontaktuj się z obsługą OLX przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://pomoc.olx.pl/hc/pl/requests/new WAŻNE: Jeśli przesyłka dotarła do punktu odbioru, a Ty nie masz SMS z kodem odbioru, sprawdź, czy nie masz zablokowanej funkcji SMS Premium u operatora sieci komórkowej. Blokada ta uniemożliwia otrzymanie SMS od przewoźnika.

Przesyłka opłacona, a ja nadal nie mam paczki.

Rozwiń odpowiedź Zwiń odpowiedź

Sprzedający ma 24 godziny na potwierdzenie sprzedaży przedmiotu oraz kolejne 72 godziny na jego wysłanie. Jeżeli ten czas minie, a status Twojej przesyłki nie zmieni się, to w ciągu 7 dni roboczych OLX zwróci wpłaconą przez Ciebie kwotę na rachunek bankowy, z którego opłacony był zakup. Może zdarzyć się, że Sprzedający będzie musiał przejść proces weryfikacji danych. W tym przypadku czas wysłania paczki może się wydłużyć, ponieważ weryfikacja trwa od 48 godzin do 5 dni roboczych.

Przesyłka nadana w Paczkomat® InPost nie jest odebrana przez kuriera

Rozwiń odpowiedź Zwiń odpowiedź

Jeśli przesyłka od dłuższego czasu oczekuje na odbiór jej przez kuriera z Paczkomat® InPost skontaktuj się z obsługą OLX przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://pomoc.olx.pl/hc/pl/requests/new.

Przesyłka ma status: przygotowana, co to oznacza?

Rozwiń odpowiedź Zwiń odpowiedź

Status przesyłki: przygotowana, oznacza, że Nadawca przesyłki wygenerował zlecenie i list przewozowy, ale jeszcze nie nadał przesyłki. Przesyłka nie została nadana w punkcie, automacie lub nie została jeszcze odebrana przez kuriera.

Przesyłka nie została odnaleziona – co robić?

Rozwiń odpowiedź Zwiń odpowiedź

Poczekaj chwilę, w przypadku przesyłek Poczta Polska oraz Orlen Paczka, komunikat o tym, że przesyłka nie została odnaleziona może świadczyć o tym, że nie została jeszcze nadana w punkcie. Pamiętaj, że system umożliwia wyszukiwanie nadanych paczek do 14 dni wstecz.

Przesyłka ma błędny status – co robić?

Rozwiń odpowiedź Zwiń odpowiedź

Jeśli przesyłka jest doręczona, ale status tego nie potwierdza lub przesyłka została nadana, ale nie ma szczegółowych statusów skontaktuj się z obsługą OLX przez formularz kontaktowy dostępny na stronie: https://pomoc.olx.pl/hc/pl/requests/new.

Jak złożyć reklamację?

Rozwiń odpowiedź Zwiń odpowiedź

Reklamacje Przesyłki OLX nadanej przewoźnikiem Orlen Paczka oraz Poczta Polska możesz złożyć przez zakładkę „Przesyłki” klikając „szczegóły zlecenia” na stronie https://bliskapaczka.pl/ po zalogowaniu. Natomiast nadanej przewoźnikiem InPost można zgłaszać wysyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected].

Przesyłki

  • Krajowe
  • Z i do punktów
  • Bez etykiety
  • Ekologiczne
  • Międzynarodowe
  • Paletowe

Cennik

  • Ambro Express
  • DHL
  • DPD Kurier
  • DPD Pickup
  • FedEx
  • InPost Kurier
  • InPost Paczkomat
  • Orlen Paczka
  • Pocztex Kurier
  • Pocztex Punkt

Wiedza

  • Pomoc
  • Śledzenie przesyłek
  • Aktualności
  • Blog
  • Cenniki krajowe
  • Materiały pakowe
  • Przewodnik jak pakować

Informacje

  • Regulaminy
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • Zmiana ustawień cookie

Technologie idealnie dopasowane do potrzeb firm

Sprawdź na Apaczka.pl

Przejdź na stronę

Obserwuj nas

  • facebook ikona

    FB

  • youtube ikona

    YT

  • linkedin ikona

    IN

Alsendo Sp. z o. o.
ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa

NIP 8971840043
REGON 367328934
KRS 0000 67 89 92

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest Alsendo sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul. Puławska 2. Dane będą przetwarzane w celu wykonania postanowień regulaminu oraz marketingu własnego. Każdy ma prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania. Dane są podane dobrowolnie, lecz są warunkiem świadczenia usługi.

© Alsendo Sp. z o.o.