Przewoźnik InPost informuje, że w trosce o bezpieczeństwo i niezawodność swoich systemów informatycznych, w terminie 24.07.2022, w godzinach 18:00-23:59 (6 godzin) zaplanowane zostały prace serwisowe.

Przerwa serwisowa nie wpłynie na możliwość odbioru paczek z Paczkomatów przy użyciu kodu odbioru, kodu QR czy aplikacji InPost Mobile. Przerwa serwisowa nie wpłynie także na świadczenie usługi Paczka w Weekend.  

 

Utrudnienia wynikające z zaplanowanej przerwy serwisowej:  

  • nie będzie możliwości generowania etykiet, tworzenia i opłacania przesyłek, umieszczania ich w Paczkomatach w oparciu o następujące usługi: ShipX, Szybkie Nadania, Szybkie Zwroty, aplikacja InPost Mobile oraz Manager Paczek; 
  • nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych dla Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt) –utworzenie przesyłek i wygenerowanie etykiet będzie możliwe po zakończeniu okna serwisowego; 
  • nie będzie możliwości przekierowywania przesyłek paczkomatowych;
  • nie będzie działać usługa Urząd24;
  • nie będzie możliwości tworzenia paczek za pomocą usługi xFile (Klienci Offline).
  • nie będzie możliwości przekierowywania przesyłek kurierskich;
  • w trakcie okna serwisowego statusy przesyłek kurierskich nie będą aktualizowane na stronie www, w aplikacji mobilnej, na platformach Allegro czy WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane.

 

Przepraszamy za utrudnienia,

Zespół Sendit.pl