Przewoźnik InPost informuje, że w trosce o bezpieczeństwo i niezawodność swoich systemów informatycznych zaplanowane zostały prace serwisowe. Przerwa serwisowa rozpocznie się w najbliższą niedzielę 18.06.2023 r. o godzinie 18:00 i zakończy w poniedziałek 19.06.2023 r. o godzinie 03:00. Prace potrwają 9 godzin.
Co to dla Ciebie oznacza?
W czasie przerwy serwisowej będzie można odbierać paczki
z urządzeń Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru i kodu QR.
Termin ważności odbioru Twojej paczki oraz termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas przerwy serwisowej (9h).
Utrudnienia wynikające z zaplanowanej przerwy serwisowej:
- Nie będzie możliwe tworzenie, nadawanie, opłacanie oraz przekierowywanie przesyłek kurierskich i przesyłek nadawanych przez urządzenia Paczkomat®, a także w Punktach Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt), za wyjątkiem paczek z wcześniej przygotowaną etykietą;
- Nie będzie możliwe generowanie etykiet dla przesyłek kurierskich i przesyłek Paczkomat®;
- Nie będzie możliwe generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
- Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców dotyczące m.in. kodów odbioru czy statusów przesyłek;
- Nie będzie możliwe opłacanie paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
- W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy,
Zespół Sendit.pl