Przedświąteczny szczyt przesyłkowy, oraz duże opady śniegu sprawiły, że mogą wystąpić problemy z terminową realizacją odbioru Twojej paczki. W sytuacji, gdy kurier nie pojawi się u Nadawcy w deklarowanym przez firmę kurierską terminie koniecznie zaplanuj tzw. nowy termin odbioru.
Każde zlecenie Sendit otrzymuje indywidualny numer zlecenia odbioru wraz z jego terminem realizacji. Sendit otrzymuje go od firmy kurierskiej, która ocenia swoje możliwości na moment otrzymania złożonego przez Ciebie zlecenia. W przypadku braku realizacji odbioru termin ten wygasa z końcem danego dnia i należy zaplanować tzw. nowy termin odbioru.
Zaplanowanie nowego terminu odbioru wraz z ustaleniem konkretnego przedziału godzinowego możliwe jest dzięki bezpośredniemu kontaktowi z firmą kurierską. Koniecznie podaj konsultantowi numer zlecenia odbioru paczki (wysłany Tobie w wiadomości e-mail wraz z Listem Przewozowym). Numery kontaktowe do firm kurierskich: DPD 22 577 55 10, UPS 22 489 48 77.
Zaplanowanie nowego terminu odbioru na najbliższy możliwy termin odbywa się poprzez kontakt z Działem Współpracy z Klientem Sendit. Adres e-mail: [email protected].
Pamiętaj! W przypadku nieterminowej realizacji odbioru Twojej paczki możesz złożyć u danego Przewoźnika reklamacje. W tym celu wypełnij formularz reklamacyjny Sendit z zakładki MOJE PRZESYŁKI/REKLAMACJE.
Zespół Sendit