Pomoc
Jeśli masz pytania, wątpliwości lub potrzebujesz wsparcia w korzystaniu z usług Sendit.pl
poszukaj odpowiedniego artykułu lub wpisz pytanie w wyszukiwarkę poniżej.
Twoje konto
Najpopularniejsze artykułyIdentyfikacja klientów – nr ID i kod telefoniczny
W celu weryfikacji wymagamy w trakcie połączenia podania ID klienta oraz kodu telefonicznego (dane są dostępne po zalogowaniu do panelu klienta w sekcji Moje konto).
Jak wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy?
Na 90% pytań zadanych przez formularz kontaktowy odpowiadamy w ciągu godziny. Wybierz temat Twojego zgłoszenia, wypełnij dokładnie formularz i wyślij, nasi konsultanci odpowiedzą na zgłoszenie.
Gdzie mogę znaleźć nr telefonu do Sendit?
Zaloguj się do Panelu Klienta Sendit – numer telefonu, ID Klienta i Kod telefoniczny znajdziesz w sekcji Moje konto (widok główny, lewy panel). Możliwość bezpośredniego kontaktu z Sendit rezerwujemy dla problemów związanych z wysyłką, fakturowaniem, interwencją u przewoźników. W ten sposób przyspieszamy rozwiązanie bieżących problemów zalogowanych użytkowników. Jeśli nie masz u nas konta, zarejestruj się […]
Jak doładować konto prepaid?
Konto można doładować przed wysyłką na określoną w wycenie kwotę lub na większą, np. na cały miesiąc oraz w trakcie wysyłki.
Poradniki

Jak pakować? Poradnik pakowania przesyłek kurierskich
Darmowy e-book, w którym znajdziesz cenne informacje nie tylko o sposobie pakowania konkretnych produktów.

Jak zapakować i wysłać rower?
Dowiedz się, jak zapakować rower do wysyłki kurierem.

Jak zapakować i wysłać opony?
Poznaj wytyczne firm kurierskich dotyczące pakowania i wysyłania opon.

Jak nadać przesyłkę na Sendit.pl?
Chcesz wysłać lub wycenić paczkę przez platformę Sendit.pl? Przeczytaj artykuł i zobacz krótki film instruktażowy, który szczegółowo wyjaśnia jak wypełnić formularz nadania paczki.