Pomoc

Jeśli masz pytania, wątpliwości lub potrzebujesz wsparcia w korzystaniu z usług Sendit.pl
poszukaj odpowiedniego artykułu lub wpisz pytanie w wyszukiwarkę poniżej.

Kategorie

Twoje konto

Najpopularniejsze artykuły

Identyfikacja klientów – nr ID i kod telefoniczny

W celu weryfikacji wymagamy w trakcie połączenia podania ID klienta oraz kodu telefonicznego (dane są dostępne po zalogowaniu do panelu klienta w sekcji Moje konto).

Jak wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy?

Na 90% pytań zadanych przez formularz kontaktowy odpowiadamy w ciągu godziny. Wybierz temat Twojego zgłoszenia, wypełnij dokładnie formularz i wyślij, nasi konsultanci odpowiedzą na zgłoszenie.

Gdzie mogę znaleźć nr telefonu do Sendit?

Zaloguj się do Panelu Klienta Sendit – numer telefonu, ID Klienta i Kod telefoniczny znajdziesz w sekcji Moje konto (widok główny, lewy panel). Możliwość bezpośredniego kontaktu z Sendit rezerwujemy dla problemów związanych z wysyłką, fakturowaniem, interwencją u przewoźników. W ten sposób przyspieszamy rozwiązanie bieżących problemów zalogowanych użytkowników. Jeśli nie masz u nas konta, zarejestruj się […]

Jak doładować konto prepaid?

Konto można doładować przed wysyłką na określoną w wycenie kwotę lub na większą, np. na cały miesiąc oraz w trakcie wysyłki. 

Wszystkie artykuły

Poradniki

Zdjęcie w tle

Jak pakować? Poradnik pakowania przesyłek kurierskich

Darmowy e-book, w którym znajdziesz cenne informacje nie tylko o sposobie pakowania konkretnych produktów.

Zdjęcie w tle

Jak zapakować i wysłać rower?

Dowiedz się, jak zapakować rower do wysyłki kurierem.

Zdjęcie w tle

Jak zapakować i wysłać opony?  

Poznaj wytyczne firm kurierskich dotyczące pakowania i wysyłania opon.

Zdjęcie w tle

Jak nadać przesyłkę na Sendit.pl?

Chcesz wysłać lub wycenić paczkę przez platformę Sendit.pl? Przeczytaj artykuł i zobacz krótki film instruktażowy, który szczegółowo wyjaśnia jak wypełnić formularz nadania paczki.