Pomoc

Jeśli masz pytania, wątpliwości lub potrzebujesz wsparcia w korzystaniu z usług Sendit.pl
poszukaj odpowiedniego artykułu lub wpisz pytanie w wyszukiwarkę poniżej.

Kategorie

Płatności i rozliczenia

Najpopularniejsze artykuły

Co w sytuacji, gdy dostałem zwrot pobrania na zamknięty numer rachunku bankowego?

Jeżeli otrzymałeś zwrot pobrania na zamknięty numer rachunku, to napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego. Wybierz: Kategoria: Pobrania Temat: Co w sytuacji, gdy dostałem zwrot na zamknięty numer rachunku bankowego? Formularz: Błędny numer rachunku do zwrotu pobrania W treści wiadomości zgłoś dyspozycję zmiany numeru rachunku i podaj prawidłowy/ aktualny numer rachunku.

Jak doładować konto prepaid?

Konto można doładować na dwa sposoby: Przed wysyłką na określoną w wycenie kwotę lub na większą, np. na cały miesiąc. W trakcie wysyłki. Zobacz poniżej, jak można doładować konto przed wysyłką: Sposób 1: Zaloguj się do Sendit i w sekcji Moje konto, kliknij Doładuj konto. Sposób 2: Zaloguj się do Sendit następnie wybierz zakładkę Rozliczenia. Następnie, …

Wszystkie artykuły

Poradniki

Zdjęcie w tle

Jak pakować? Poradnik pakowania przesyłek kurierskich

Darmowy e-book, w którym znajdziesz cenne informacje nie tylko o sposobie pakowania konkretnych produktów.

Zdjęcie w tle

Jak zapakować i wysłać rower?

Dowiedz się, jak zapakować rower do wysyłki kurierem.

Zdjęcie w tle

Jak zapakować i wysłać opony?  

Poznaj wytyczne firm kurierskich dotyczące pakowania i wysyłania opon.

Zdjęcie w tle

Jak nadać przesyłkę na Sendit.pl?

Chcesz wysłać lub wycenić paczkę przez platformę Sendit.pl? Przeczytaj artykuł i zobacz krótki film instruktażowy, który szczegółowo wyjaśnia jak wypełnić formularz nadania paczki.