Pomoc
Jeśli masz pytania, wątpliwości lub potrzebujesz wsparcia w korzystaniu z usług Sendit.pl
poszukaj odpowiedniego artykułu lub wpisz pytanie w wyszukiwarkę poniżej.
Płatności i rozliczenia
Najpopularniejsze artykułyCo oznacza dopłata do przesyłki po weryfikacji firmy kurierskiej?
Firmy kurierskie weryfikują przesyłki m.in. pod kątem wagi, wymiarów i opakowania. Po audycie mają prawo doliczyć dodatkowe opłaty, wynikające z wykrytych nieprawidłowości. Dokładne kwoty dopłat przewoźnicy określają w regulaminach. Obowiązujące stawki znajdziesz też w zakładce Mój cennik.
Co w sytuacji, gdy dostałem zwrot pobrania na zamknięty numer rachunku bankowego?
Jeżeli otrzymałeś zwrot pobrania na zamknięty numer rachunku, to napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego. Wybierz: Kategoria: Pobrania Temat: Co w sytuacji, gdy dostałem zwrot na zamknięty numer rachunku bankowego? Formularz: Błędny numer rachunku do zwrotu pobrania W treści wiadomości zgłoś dyspozycję zmiany numeru rachunku i podaj prawidłowy/ aktualny numer rachunku.
Jak doładować konto prepaid?
Konto można doładować przed wysyłką na określoną w wycenie kwotę lub na większą, np. na cały miesiąc oraz w trakcie wysyłki.
Poradniki

Jak pakować? Poradnik pakowania przesyłek kurierskich
Darmowy e-book, w którym znajdziesz cenne informacje nie tylko o sposobie pakowania konkretnych produktów.

Jak zapakować i wysłać rower?
Dowiedz się, jak zapakować rower do wysyłki kurierem.

Jak zapakować i wysłać opony?
Poznaj wytyczne firm kurierskich dotyczące pakowania i wysyłania opon.

Jak nadać przesyłkę na Sendit.pl?
Chcesz wysłać lub wycenić paczkę przez platformę Sendit.pl? Przeczytaj artykuł i zobacz krótki film instruktażowy, który szczegółowo wyjaśnia jak wypełnić formularz nadania paczki.