Samodzielne planowanie nowego terminu odbioru

Co zrobić gdy kurier w terminie nie odbierze paczki?
W sytuacji, gdy odbiór przesyłki nie został zrealizowany w deklarowanym przez firmę kurierską terminie, koniecznie zaplanuj nowy termin odbioru.

Zobacz jakie to proste!

 

Krok 1.

Przejdź do panelu Moje przesyłki/ Przesyłki w trakcie realizacji/ Szczegóły zlecenia (lupa)

 

 

Krok 2.

Kliknij w przycisk Zamów kuriera DPD. Zostanie wysłana dyspozycja zaplanowania odbioru na najbliższy możliwy termin.

WAŻNE: Przycisk pojawi się dopiero wtedy, gdy minie pierwotny termin odbioru.

 

 

Krok 3.

 

 

Nowa data przyjazdu kuriera pojawi się w panelu, gdy Przewoźnik ją wyznaczy. Może to potrwać nawet kilka godzin.


Dokumenty przewozowe (list i protokół nadania) pozostają bez zmian a usługa ponownego odbioru jest bezpłatna.

 

 

© Sendit S.A.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu | Informacja o cookies