Drodzy Użytkownicy,

w związku z rozwojem technologicznym wprowadzona została zmiana sposobu logowania na login będącym adresem e-mail.
Zmiana dotyczy Użytkowników, którzy założyli konto na unikalny login nie będący adresem e-mail.

  • Taki Użytkownik, po zalogowaniu się do serwisu zostanie automatycznie przeniesiony do zakładki MOJE KONTO/ MOJE DANE gdzie ujrzy komunikat z prośbą o wykonanie zmiany.

  • Zgodnie z treścią, kliknięcie na pole komunikatu wywoła przesunięcie strony do rozwiniętego pola ZMIEŃ EMAIL LOGOWANIA

  • W pozycji „Aktualny e-mail logowania:” będzie tekst: nie ustawiony
  • Poniżej w polu „Nowy e-mail logowania:” należy wprowadzić adres mailowy, który będzie od teraz loginem do logowania do serwisu.
  • Następnie należy Zapisać zmianę i otrzymamy komunikat:

  • Ważne! Prosimy zalogować się do swojego programu pocztowego i aktywować nowy adres.

 

  • Uwaga! Brak aktywacji nowego loginu/adresu każdorazowo będzie wymuszał wprowadzenie zmiany i uniemożliwi złożenie zlecenia.
  • Po aktywacji przy kolejnych logowaniach należy posługiwać się nowym loginem, którym jest wprowadzony adres mailowy.
    Hasło do konta pozostaje bez zmian.

W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem Współpracy z Klientem pod adresem biuro@sendit.pl lub telefonicznie pod numerem 71 75 00 310

Pozdrawiamy
Zespół Sendit