InPost

 

 

Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu.
Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji.

W okresie pandemii COVID-19, firma InPost informuje:

„W trosce o zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zachowanie środków ostrożności informujemy, że zmieniła się forma sporządzania protokołów szkody, związana z procedurą reklamacji.
Od teraz wdrażamy nowy, skrócony protokół szkody, który będzie można uzupełnić w momencie składania reklamacji online i wraz ze zdjęciami wysłać w procesie reklamacyjnym.
Protokół szkody sporządzicie na stronie: Protokół szkody
A reklamacje można złożyć na stronie: InPost Reklamacje.

Co najważniejsze, dokument uzupełnicie Państwo bezpiecznie i wygodnie

  • bez udziału kuriera
  • bez konieczności wizyty w Oddziale

Wystarczy dostęp do Internetu. Procedura dotyczy uszkodzonych przesyłek paczkomatowych.

Obecnie jest to jedyna dostępna forma i całkowicie zastępuje dotychczasowe.”

Jeżeli reklamacji nie złożyłeś w oddziale zalecamy jej wprowadzenie poprzez formularz na stronie InPost.

Telefoniczny kontakt z InPost:

Infolinia

801 400 100 – dla telefonów stacjonarnych

722 444 000 – dla telefonów komórkowych

Użytkownik może upoważnić serwis Sendit.pl do prowadzenia procesu reklamacyjnego.
W tym celu należy złożyć zgłoszenie reklamacyjne za pośrednictwem formularza znajdującego się w zakładce MOJE PRZESYŁKI/ REKLAMACJE.

Proces reklamacyjny zaczyna się w momencie wniesienia kompletnej dokumentacji.
Termin rozpatrzenia reklamacji składanych do przewoźników za pośrednictwem Sendit jest zgodny z regulaminami przewoźników.

W przypadku przekazania zgłoszenia reklamacyjnego za pośrednictwem Sendit.pl w całkowitym terminie rozpatrzenia reklamacji należy uwzględnić czas niezbędny na przygotowanie i przekazanie przez serwis reklamacji do przewoźnika.