Niestety nie ma opcji poprawy przesyłki, która już została zlecona, a w której dane wypełnione zostały niepoprawnie. Istnieje jednak możliwość anulowania w panelu zarządzania zleconej już przesyłki i zlecenie nowej – z poprawionymi danymi. Jest to szybki i wygodny sposób.
Najłatwiejszym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest złożenie i opłacenie nowego zamówienia, z poprawionymi danymi. Zamówienie, które nie zostało zrealizowane należy w takiej sytuacji anulować w panelu zarządzania przesyłkami.– aby to zrobić, należy użyć akcji „anuluj zlecenie” „X”.
Anulowanie przesyłki w panelu zarządzania przesyłkami jest najprostsze. Jeżeli nie możesz skorzystać z tej opcji, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy z zakładki KONTAKT, wybierz temat wiadomości „anulowanie zlecenia” i w treści wiadomości wstaw numer zlecenia, które chcesz anulować. Możesz także złożyć dyspozycję mailową na adres: biuro@sendit.pl
Opłata za niezrealizowaną wysyłkę zostanie zwrócona na Twoje konto w przeciągu trzech dni roboczych, od momentu anulowania zlecenia. Zostanie z niej potrącony tylko koszt przelewu bankowego oraz prowizji na PayU.
Zależy nam na komforcie naszych klientów, dlatego anulowanie przesyłki w naszym panelu jest bardzo proste i nie wymaga składania większych wyjaśnień/składania reklamacji. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o procesie anulowania przesyłek, sprawdź: Jak anulować zlecenie?
TERAZ CZYTASZ
Pomyliłem się przy składaniu zamówienia. W jaki sposób je poprawić?
Powrót