Niestety nie ma opcji poprawy przesyłki, która już została zlecona, a w której dane wypełnione zostały niepoprawnie. Istnieje jednak możliwość anulowania w panelu zarządzania zleconej już przesyłki i zlecenie nowej – z poprawionymi danymi. Jest to szybki i wygodny sposób.

Najłatwiejszym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest złożenie i opłacenie nowego zamówienia, z poprawionymi danymi. Zamówienie, które nie zostało zrealizowane należy w takiej sytuacji anulować w panelu zarządzania przesyłkami.– aby to zrobić, należy użyć  akcji „anuluj zlecenie” „X”.

Anulowanie przesyłki w panelu zarządzania przesyłkami jest najprostsze. Jeżeli nie możesz skorzystać z tej opcji, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy z zakładki KONTAKT, wybierz temat wiadomości „anulowanie zlecenia” i w treści wiadomości wstaw numer zlecenia, które chcesz anulować. Możesz także złożyć dyspozycję mailową na adres: biuro@sendit.pl

Opłata za niezrealizowaną wysyłkę zostanie zwrócona na Twoje konto w przeciągu trzech dni roboczych, od momentu anulowania zlecenia. Zostanie z niej potrącony tylko koszt przelewu bankowego oraz prowizji na PayU.

Zależy nam na komforcie naszych klientów, dlatego anulowanie przesyłki w naszym panelu jest bardzo proste i nie wymaga składania większych wyjaśnień/składania reklamacji. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o procesie anulowania przesyłek, sprawdź:  Jak anulować zlecenie?