Sendit. Nadaje się najlepiej.

 


Drodzy Użytkownicy,

 

wprowadziliśmy nowe rozwiązanie informujące o niezrealizowanych odbiorach przesyłek DPD.

W przypadku gdy minął wybrany dzień odbioru, rankiem następnego dnia, wyślemy do Zleceniodawcy wiadomość mailową o tym, że przesyłka nie została odebrana przez kuriera.

W wiadomości znajdziecie instrukcję, co zrobić dalej: 
– jeżeli brak odbioru wynika z rezygnacji z nadania przesyłki, należy anulować zlecenie.
– jeżeli Nadawca nadal czeka na odbiór paczki, należy wyznaczyć nowy termin.

W tym celu proszę:

– zalogować się do strony serwisu Sendit.pl,
– przejść do Moje przesyłki/ Przesyłki w trakcie realizacji,
– po prawej stronie zlecenia w kolumnie Akcje proszę kliknąć pierwszą ikonę, która otworzy szczegóły zlecenia,
– w szczegółach zlecenia w miejscu Termin odbioru proszę wybrać przycisk Ponów odbiór,
– następnie należy wybrać dzień i przedział godzinowy nowego terminu odbioru i zatwierdzić.

Automatycznie nowy wyznaczony termin pojawi się w zleceniu a informacja została przekazana do firmy DPD.

Mamy nadzieję, że wprowadzone rozwiązanie, pomoże Wam w zarządzaniu przesyłkami oraz przełoży się na jeszcze sprawniejszą realizację odbiorów.


Z pozdrowieniami
Zespół Sendit

 


Sendit.pl