Aktualności

Zmieniamy się!

Drodzy Użytkownicy,

 

4 lata tradycji

Od stycznia 2012 r., kiedy w Sendit.pl złożone zostało pierwsze zlecenie, minęły już niemalże 4 lata. Od tamtej pory funkcjonujemy nieprzerwanie z drobnymi, głównie graficznymi, zmianami naszego interfejsu. W tym czasie w świecie technologii pojawiło się kilka nowych i ciekawych możliwości. Oprócz upowszechnienia urządzeń mobilnych wraz z ich specyfiką zmieniły się technologie programistyczne, które pozwalają tworzyć o wiele ciekawsze, bardziej intuicyjne i wydajniejsze aplikacje. Od dłuższego czasu otrzymujemy informacje i sugestie od Was – naszych Użytkowników – dotyczące modernizacji naszego serwisu, szczególnie pod kątem urządzeń mobilnych.

Pierwsze zmiany

W Sendit najistotniejsze jest zdanie Użytkowników. Dlatego już od tego lata wzięliśmy się ostro do pracy nad nowym interfejsem, angażując do współpracy specjalistów z dziedziny projektowania UX oraz grafików. Aby zmiany nie były tylko wizualne, spotykaliśmy się z naszymi partnerami przygotowując nowe, atrakcyjne ceny dla dostępnych w naszym serwisie usług.

Pierwsze efekty tych prac pojawiły się już w listopadzie. Od początku miesiąca możecie korzystać z odnowionej oferty usług przewozowych, a w połowie miesiąca przygotowaliśmy i udostępniliśmy pierwsze wydanie całkowicie nowego interfejsu Sendit.pl. Od czwartku, 19.11. do Waszej dyspozycji oddaliśmy obie wersje – tradycyjną oraz nową. Jak na pierwsze wydanie nowego produktu przystało, zawiera on jedynie podstawowe funkcje i daje dostęp do podstawowych usług serwisu. Spotkał się on z bardzo żywiołowym odzewem użytkowników, dzięki czemu mamy jeszcze więcej opinii i materiału do analizy.

Najbliższe plany

Pierwszym wnioskiem, jaki wyciągnęliśmy z nadesłanych sugestii i opinii, była zamiana domyślnej wersji strony Sendit.pl na tradycyjną. Nowa wersja jest oczywiście ciągle dostępna - możliwość przejścia na nią daje link mieszczący się w górnej części strony głównej. Zachęcamy do bycia na bieżąco z nową wersją serwisu Sendit.pl, nad którą obecnie intensywnie pracujemy.

W najbliższym czasie zostanie ona uzupełniony o funkcje, z których często korzystacie, czyli :

  • książka adresowa,
  • możliwość zapisywania i wczytywania szablonów zleceń,
  • jak również możliwość zapisania kilku zleceń  i wykonania zbiorczej płatności.

Następnie planujemy wprowadzić do interfejsu zmiany, których inicjatorami jesteście Wy – użytkownicy serwisu, którzy podzieliliście się z nami Waszymi uwagami.

W kolejnym kroku zmodernizujemy zakładkę „Moje konto” ułatwiając i poprawiając nawigację po zleceniach w realizacji, dokumentach finansowych oraz archiwum.

Na bieżąco usuwamy też wszelkie błędy, jakie mogły się pojawić, i jakie zgłaszacie nam różnymi kanałami. Wierzymy, że finalny produkt będzie w każdym calu równie idealny, jak nasza oferta usługowa.

Szykujemy również nowe rozwiązania i usługi, które nie są dostępne w obecnie funkcjonującym serwisie. Nowa wersja serwisu to nowe możliwości, które planujemy wykorzystać. Szczegółowo poinformujemy o tym już wkrótce.

Twoja opinia ma znaczenie

Wszyscy w Sendit jesteśmy Wam ogromnie wdzięczni za wszelkie uwagi i sugestie, jakimi dzielicie się z naszym biurem Współpracy z Klientem: biuro@sendit.pl oraz na naszym Facebookowym fanpage’u. Na bieżąco czytamy je nie tylko w gronie zespołu Współpracy z Użytkownikiem, ale i wśród Product Managerów oraz w zespołach technicznych. Twoja opinia ma znaczenie – podziel się nią z nami!

 

Zespół Sendit