Aktualności

Utrudnienia techniczne

Drodzy Użytkownicy

Informujemy, że awaria została usunięta, listy przewozowe są już gotowe do pobrania.
Jeżeli minął termin odbioru prosimy o zgłaszanie informacji mailowo i telefonicznie do naszego biura, zaplanujemy nowy termin odbioru.

Jeszcze raz serdecznie przepraszamy za powstałe utrudnienia.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Z przykrością informujemy, że utrudnienia nadal trwają. Przepraszamy za utrudnienia i przypominamy, że błąd nie występuje przy zleceniach na usługi UPS i InPost.

Po usunięciu awarii niezwłocznie Państwa poinformujemy.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W chwili obecnej występują utrudnienia przy generowaniu listu przewozowego DPD.
Dział Techniczny Sendit pracuje nad przywróceniem pełnej funkcjonalności serwisu.

Jednocześnie informujemy, że usługi kurierskie UPS Polska oraz usługi Paczkomaty 24/7 firmy InPost dostępne są bez zakłóceń.

Przepraszamy za utrudnienia.


Zespół Sendit