Aktualności

PayU: Wyłączenie przelewów półautomatycznych

Drodzy Użytkownicy,

Informujemy, iż z dniem 01.04.2014 r. wycofane zostaną następujące kanały płatności PayU: Przelew z Raiffeisen Polbank, Przelew z GetinBank, Przelew z BGŻ, Przelew z KB24, Przelew z Bankiem Pocztowym.

Wiąże się to z decyzją PayU S.A. o całkowitym wyłączeniu przelewów półautomatycznych, by do Państwa dyspozycji pozostały wyłącznie najwyższej jakości i najbardziej efektywne narzędzia płatnicze.

Klienci wymienionych powyżej banków nadal będą mogli dokonywać płatności za pomocą kart płatniczych lub przelewów tradycyjnych.

Powyższe wiąże się ze zmianą podejścia PayU S.A. na bardziej efektywne, cyt.: „Chcemy, by wszyscy użytkownicy Allegro i klienci sklepów internetowych, które z nami współpracują, mogli płacić za zakupy korzystając wyłącznie z najwyższej jakości narzędzi płatniczych. W efekcie zwiększając komfort podczas zakupów.”

PayU S.A. zamierza więc wspierać tylko te rozwiązania płatnicze, które są wygodne dla kupujących i łatwe do zastosowania zarówno w serwisach desktopowych, jak i mobilnych. Podejmując decyzję o wyłączeniu przelewów półautomatycznych PayU proponuje skorzystanie ze znacznie wygodniejszych metod płatności.

Patrząc z perspektywy kupującego przelewy półautomatyczne, które zostają wyłączone z dniem 1 kwietnia, niewiele różnią się od tradycyjnych przelewów bankowych, ponieważ należy ręcznie wpisać dane w formularzu i poczekać na rozliczenie kilka godzin, a w przypadku weekendów kilka dni. Takie rozwiązanie jest mało efektywne, dlatego postanowiono, że z ww. bankami rozwijany zostanie nowy model e-przelewu, tzw. PayU Express. 

Od 21 marca br. można już płacić na Allegro jednym kliknięciem kartą zapisaną w PayU. W planach jest przygotowanie tak samo łatwej i szybkiej płatności także przelewem w modelu PayU Express oraz udostępnienie takiego rozwiązania w sklepach internetowych współpracujących z PayU. Co istotne płatność taka będzie łatwa do zastosowania zarówno w klasycznych serwisach desktopowych, jak i w ich wersjach mobilnych lub aplikacjach (w aplikacji Allegro na iOS można już z niej korzystać).

 

Przepraszamy za utrudnienia
Zespół Sendit