Aktualności

Import zleceń z pliku CSV - zmiany

 


Sendit. Nadaje się najlepiej.

 


Drodzy Użytkownicy,

 

Usługa importu zleceń z pliku CSV doczekała się długo pożądanych zmian. Podobnie jak Sendit API, dostosowaliśmy ją do bieżących funkcjonalności serwisu. 
 
Do najważniejszych zmian należą:
 
  • dodaliśmy wsparcie dla wszystkich przewoźników dostępnych w sendit.pl - oprócz DPD i UPS jak obecnie, przez CSV będzie można teraz wczytać także zlecenia Poczty Polskiej (EKSPRES24, KURIER48), UPS Access Point, InPost oraz FedEx;
  • usunęliśmy nieintuicyjny mechanizm samodzielnego podawania kategorii wagowych przesyłki, który powodował wiele błędów z późniejszą wyceną zlecenia - w parametrach CSV można podać wymiary, wagę i typ opakowania przesyłki - analogicznie jak na www, system sam zaklasyfikuje i wyceni przesyłkę według podanych parametrów;
  • wprowadziliśmy obsługę zleceń międzynarodowych;
  • poprawiliśmy obsługę walidacji pliku, dzięki czemu w razie wczytania źle przygotowanego CSV jaśniej i prościej zakomunikujemy błędy, także te dotyczące niedostępnych usług czy problemów z wyceną.
Planowany start nowej funkcjonalności w serwisie - czwartek, 21/06/2018. W tym dniu zablokujemy możliwość wczytania CSV stworzonego według dotychczasowej struktury, możliwe będzie tylko wczytanie plików według nowego formatu. Zachęcamy do zapoznania się z uaktualnionym poradnikiem importu zleceń, dostępnym pod tym adresem oraz z uaktualnioną sekcją dotyczącą importu zleceń w sekcji Narzędzia. Tam też znajdą się linki do pobrania przykładowego pliku CSV zgodnie z nową strukturą.
 
W razie pytań dotyczących planowanych zmian w usłudze importu zleceń z pliku zapraszamy do kontaktu e-mailowego z biurem Współpracy z Klientem bezpośrednio lub przez formularz kontaktowy dostępny pod tym adresem.

 

Pozdrawiamy
Zespół Sendit


Sendit.pl