Aktualności

Co zrobić gdy kurier nie odebrał paczki

Drodzy Użytkownicy,

 

Mamy gorący okres świąteczny, w ruchu jest mnóstwo przesyłek co wpływa na terminową realizację odbiorów paczek. Każdego dnia może przydarzyć się sytuacja, że nie został zrealizowany odbiór paczki, dlatego poniżej przypominamy jak sobie z tym poradzić.

Firmy kurierskie każdorazowo podejmują próbę odbioru przesyłki od Nadawcy.
W sytuacji, gdy odbiór nie zostanie zrealizowany w deklarowanym przez firmę kurierską terminie koniecznie zaplanuj nowy termin odbioru.

Każde zlecenie Sendit otrzymuje indywidualny numer zlecenia odbioru wraz z jego terminem realizacji. Sendit otrzymuje go od firmy kurierskiej, która ocenia swoje możliwości na moment otrzymania złożonego zlecenia. W przypadku braku realizacji odbioru termin ten wygasa z końcem danego dnia i należy zaplanować tzw. nowy termin odbioru. W ten sposób Przewoźnik uzyskuje potwierdzenie, że Nadawca w dalszym ciągu zainteresowany jest nadaniem paczki.

Zaplanowanie nowego terminu odbioru wraz z ustaleniem konkretnego przedziału godzinowego możliwe jest dzięki bezpośredniemu kontaktowi z firmą kurierską. Koniecznie podaj konsultantowi numer zlecenia odbioru paczki (wysyłany w wiadomości e-mail wraz z Listem Przewozowym a także prezentowany w szczegółach zlecenia).
Numery kontaktowe do firm kurierskich:
DPD 22 577 55 10,
UPS 22 489 48 77.

Zaplanowanie nowego terminu odbioru na najbliższy możliwy termin możliwe jest również poprzez samodzielne ponowienie odbioru,
a także poprzez kontakt z Działem Współpracy z Klientem Sendit.
Adres e-mail: biuro@sendit.pl, numer telefonu: 71 75 00 310.

List przewozowy i protokół nadania pozostają bez zmian.

Życzymy planowych odbiorów i pozdrawiamy.

Zespół Sendit