Aktualności

Awaria - opóźnienia w realizacji zleceń

Sendit. Nadaje się najlepiej.


Drodzy Użytkownicy,

 

Awaria została usunięta, wszystkie zlecenia oczekujące skierowane zostały do realizacji.

Jeszcze raz przepraszamy za dotychczasowe utrudnienia i dziękujemy za okazaną cierpliwość i wsparcie.

-------------------------------------------------------------------

Awaria została zidentyfikowana i naprawiliśmy problem techniczny. Można już bezproblemowo składać nowe zlecenia, które bez kłopotów przyjmujemy do realizacji.

Obecnie pracujemy nad wysłaniem dokumentów przewozowych do wcześniejszych zleceń. Jeżeli mają Państwo pilne wysyłki doradzamy złożenie nowego zlecenia a następnie anulowanie wcześniejszego.
Za anulowane zlecenia zwracamy 100% opłaty na rachunek z którego otrzymaliśmy płatność.

-------------------------------------------------------------------

z powodu technicznej awarii po stronie aplikacji Sendit, część zleceń ma opóźnienia w przyjęciu do realizacji.

Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności serwisu.

Efektem awarii jest brak możliwości pobrania listu przewozowego.
Zlecenia zatrzymane na poszczególnych statusach po usunięciu awarii skierujemy do realizacji i wyślemy wiadomość z listem przewozowym.

Przepraszamy za utrudnienia.

Z pozdrowieniami
Zespół Sendit


Sendit.pl